A bécsi központú és berlini irodával rendelkező Campaigning Bureau a német nyelvterület egyik vezető kreatív ügynöksége, amely olyan referenciákkal rendelkezik, mint a Coca-Cola, a Vöslauer, az ORF vagy az Axel Springer. A magyar fiatalember megbízása kapcsán Stefanie Winklier-Schlofer ügyvezető az osztrák Medianet-nek elmondta:
„Nagyon örülünk, hogy Tamással együtt dolgozunk és különösen nagyra értékeljük sokoldalúságát. Lenyűgözött minket a személyiségével és elhivatottságával amikor együttműködtünk Steier tartomány Covid-szabályainak betartását támogató kampányán. felül Nagyon fontos, hogy azokat a kampányokat, amelyek fiatalokhoz szólnak, fiatalok készítsék. Ellenkező esetben megérzik, hogy nem hiteles.”
„Szeretném leépíteni a generációmmal kapcsolatos előítéleteket és segíteni, hogy a különböző generációk jobban megértsék egymást. A vállalatok akkor lesznek sikeresek és elfogadottak a Z-generáció szemében, ha képesek lesznek a közösségeink és szubkultúráink részeként működni.“ – tette hozzá az ifjú szakember.
Trunk Tomi pedig nem a levegőbe beszél, hiszen tavaly novemberben jelent meg második könyve a Z-generációról „Kintsugi - A márkák hivatása. Az első járvány a közösségi média korában” címmel. A könyv a napokban jelenik meg német nyelvterületen kibővített formában Purpose generáció címen. Az eredeti fejezetek mellett a szerző vizsgálja a Z-generáció és a befektetések, illetve a Z-generáció és a politika témaköreit is.
A fiatal Youtuber a zeneiparban is hódít, egymillió-kétszázezer megtekintés felett jár a Filius Dei-jel közös daluk, a nyáron debütált Crazy Life, a Z-generáció új himnusza.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!