A Oracle nevével ellentétben nem megjósolja a jövőt, hanem úgy tűnik alakítani is szeretné. A legújabb programjukban kifejezetten hasznos, rövid blueprintekkel segítik a marketingesek munkáját. Az Eloqua program egyébként a cég által fejlesztett marketing cloud megoldás hivatott tartalommal támogatni, így semmi különös nincs benne, hogy az adatbázisairól ismert cég marketing tanácsokat ad a felhasználóinak.
A kampányhoz egy teljes youtube csatorna is tartozik, amely egy perces interjúkkal, tippekkel egészíti ki a weboldalon található letölthető anyagokat. Az Eloqua channel a platformról is közöl részleteket, oktató videókat. Érdemes végigböngészni.
Az Eloqua kifejezetten jó példa arra, hogy miként lehet érdekes tartalmakkal feldobni egy nagyvállalati weboldalt, s miként lehet új termék irányába érdeklődést kelteni egy olyan célcsoportnak is, akik korábban egyáltalán nem voltak a cég ügyfelei.
A technológia ilyen szintű tartalommarketing támogatása a Forrester idei jelentésében is megmutatkozik, hiszen a cég olyanok elé került ezzel, mint a Marketo, vagy a Salesforce.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!