A hírlevelekkel kapcsolatban végzett kutatások többsége azt állapította meg, hogy egy átlagos hírlevelet a címzettek többsége gyakorlatilag észre sem vesz a levélfolyamában. Nem nagyon van tehát értelme a megszokott formában ilyennel bombázni a felhasználóinkat.
Egyre inkább előtérbe kerül azonban az az igény, hogy ne a megszokott, unalmas formában jelenjenek meg az cégünk üzenetei. Sőt, hogy a felhasználó alapvetően szívesen kattintson az általunk küldött hírlevélre. Ennek a titka teremészetesen a megfelelő design és az érdekes tartalom kombinációja.
A szakértők többsége a heti rendszeressséggel küldött tartalmat favorizálja. A felhasználók igényeivel ez egyezik a legjobban. Az egész heti munkánkat összefoglaló hír válogatás, vagy egy különleges ajánlattal kedveskedő megkeresés általában sikeresebb a konverzió tekintében, mint egy naponta küldött, olvasatlanul halmozódó, tartalom nélküli hírlevél.
Ha egyáltalán nem szeretnénk unalmas hírlevelet küldeni dobjuk fel videóval, képekkel és releváns vizuális elemekkel. Különösebb ok nélkül ne küldjünk ki hírlevelet. Mindenképpen akkor érdemes küldeni, ha valódi tartalommal tudjuk megtölteni, hiszen önmagában a kiváló design sem elegendő.
A tartalom és a forma harmóniájához néhány használható ötletet is mellékelünk.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!