A teljesen új kifejezés mögött egy olyan technológia rejtezik, amely szinte belelát a felhasználók fejébe. A futurisztikusan hangzó módszer kitalálói a napokban kezdték meg pilot programjukat, amelyben a felhasználói aktivitást, reakciókat vizsgálják.
Az alapkoncepciót az adja, hogy az agyi elektromos jeleink már olyan szintem nérhetők, hogy azok mintázatát, bizonyos keretek között, már értelmezni is tudjuk. A Mindr, egy a gyógyászat és az orvosi dignosztika fejlődési eredményei felől érkezik, s nagyon komoly tudományos alapokra épül.
A mérések alapjául bármilyen vizuális vagy akusztikus alapanyag, film, reklám, zene, termék vagy akár weboldal is szolgálhat. A mérések egyszerű reakciókat, örömöt, kudarc, vagy csalódottság érzetet mutatnak.
A nemzetközi csapatban magyarok is vannak, s a pilot projektet a napokban jelentették be weboldalukon. A neuromarketing irányába tett első lépésekkel kapcsolatban persze még sok a szkeptikus vélemény, de a Synetic csapata minden megtesz azért, hogy a módszert az elismert felhasználói mérések közé emelje.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!