Nemzetközi influencer marketing kampányok a Star Networknél

Nemzetközi influencer marketing kampányok a Star Networknél
A Star Network stratégiai szinten partnerségre lépett több nemzetközi influencer ügynökséggel azért, hogy nemzetközi influencer kampányok megvalósítását tegyék lehetővé márkák számára. A környező országok legismertebb és leghitelesebb influencereit tömörítő ügynökségek segítségével a Star Network hatalmas, minden igényt kielégítő nemzetközi influencer portfóliót kínál.

2020 tavaszán a Star Network összesen 6 ügynökséggel hozott létre együttműködést, így Németországot, Ausztriát, Csehországot, Romániát, Ukrájnát és Bulgáriát egyesítő portfóliót hoztak létre. Ezek az ügynökségi partnerek a saját hazájukban a piacvezetők közé tartoznak, és olyan nagy márkákkal dolgoznak együtt, mint a Samsung, Coca-Cola, Nestlé vagy a Lego.

„Fontosnak tartjuk, hogy lehetőséget biztosítsunk olyan ügyfeleknek is, akik külföldön szeretnének hiteles, megbízható és jó eredményekkel végződő kampányokat futtatni. Ezt csak úgy tudjuk megtenni, ha olyan nagy szakmai tapasztalattal rendelkező Influencer ügynökségekkel dolgozunk együtt, akik hasonló értékekkel bírnak... Mi az általunk csak kézműves influencer kampányoknak nevezett útban hiszünk – ez azt jelenti, hogy a kampány tervezésénél, az influencerek kiválasztásánál, a kreatív koncepció jóváhagyásánál, a kontentek értékelésénél és a riport értelmezésénél is tapasztalt, gondos szakértő kolléga közreműködik, és professzionális projektmenedzsmentet adunk a tartalmak mellé – ezzel szemben az automatizált megoldások gyengébb eredményt hoznak és különösen kockázatosak olyan piacon, amely ökoszisztémáját nem ismeri behatóan egy hazai márka” - Sápi Márton, értékesítési vezető.

A Star Network évek óta dolgozik külföldi márkaképviseletek kiszolgálásán a hazai piacon, és Magyarországról is teljesített már megrendelést külföldi influencerek bevonásával. Ezzel a stratégiai lépéssel tovább szeretnék bővíteni szolgáltatásukat, hogy multinacionális vállalatok számára egy kézben tudják tartani regionális influencer kommunikációjukat. Ehhez pedig szükség van igazi és hiteles influencer ügynökségi partnerekre is, hiszen a jelenleg elérhető automatizált rendszerek esetén fennáll a veszély, hogy nem valódi követőkkel rendelkező vagy túlságosan megosztó karakterű influencert választunk ki, valamint nyelvi korlátokba is ütközhetünk, nem beszélve arról, hogy minden országban más- és más lehet az aktuális trend a tartalomgyártók és a tartalomtípusok tekintetében, a közönség is máshogy reagálhat egy-egy uniformizált megoldásra.

„Az ARBO Influence Marketing (AIM) óriási közösséggé gyarapodott a román blogoszférában, ahol influencerek és ügyfelek találkoznak, és ahol nem szokványos reklámkampányok születnek. Figyelembe véve az új piaci helyzetet, amelyben a reklámkampányok globalizációja és nemzetközivé válása új méreteket ölt, az AIM új, nemzetközi szintre lép európai országok ügynökségei által, azon belül is Magyarországon a Star Network influencer ügynökséggel.” Alin Alecu - Vezérigazgató – ARBOmedia

Június 24-én Star Network egy élő bejelentkezést is tartott a Facebook-oldalukon, ahol az ARBOmedia és az influence.vision képviselőivel beszélgettek a külföldi influencer marketing piacról. A live ezen a linken még megtekinthető: https://www.facebook.com/watch/live/?v=265093468054646

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!