Nem mindenkinek fog tetszeni a nagy Facebook-átalakulás

Nem mindenkinek fog tetszeni a nagy Facebook-átalakulás
Mark Zuckerberg Facebook-vezér néhány napja bejelentette, hogyan is képzeli egy a Facebook-ot a jövőben. De kijár ezzel jól és kinek nem?

Előnyödre vagy hátrányodra van a közösségi média éllovasa által beharangozott fordulat? Attól függ, melyik oldalon állsz: hirdetni szeretnél, vagy inkább minden vágyad az, hogy békén hagyjanak, mert a családoddal, barátaiddal való kommunikációra szereted használni a Facebookot - olvasható a langmar.hu blogbejegyzésében. Mark Zuckerberg friss, pár napos bejelentése alapján ezután a felhasználók hírfolyamát a barátaik és családtagjaik bejegyzései fogják uralni, mert a Facebook idéntől korlátozni fogja a hirdetéseket, reklámokat.

Tyűha! Vajon akkor mi, szövegírók és tartalomgyárosok már készülhetünk is szakmát váltani? Mi lesz a közösségi média marketinges használatával? Sejtheted, nem eszik olyan forrón a kását. Pánik helyett lássuk előbb Zuckerberg nyilatkozatát. Lényege az, hogy továbbra is pontosan tudatában van annak, mi tette az általa alapított közösségi oldalt sikeressé. A szeretteinkkel és nem a külöféle vállalatok és márkák képviselőivel való kommunikáció lehetősége. Ehhez képest a személyes hírfolyamokból egyre inkább kiszorítják üzeneteiket a kreatívok által előállított profi tartalmak.

Hogyan jutottunk ide? Elsősorban a videomarketinges megoldások térhódítása által. A nyilvános tartalmaknak ez a kategóriája ugrott mennyiségben a legtöbbet az elmúlt időszakban. De egyébként is: a közösségi média egyre több nyilvános tartalommal telik meg, és kezdi elveszíteni privát jellegét. A teljes poszt it térhető el.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!