Nem is gondolnád, mi mindent használhatsz marketingeszköznek!

Nem is gondolnád, mi mindent használhatsz marketingeszköznek!
Nem elég csak az interneten bűvészkedni.

A vásárlók a legtöbb esetben két dolgot figyelnek: az árat és a minőséget. Ha pedig a polcon lévő termék külseje silány minőséget sugall: elszakadt, meggyűrődött a ragasztásnál vagy a tinta folyt el rajta, akkor szinte esélyed sincs a konkurencia termékeivel szemben - írja a piacesprofit. Épp ezért szükséges, hogy körültekintő legyél a termékek csomagolásával és címkéjével kapcsolatban: a legjobb minőségben, a legjobb tervezővel, a legjobb helyen készíttesd őket. A Dekortár szakértőinek segítségével most megmutatjuk, mire figyelj oda a tervezés és a nyomtatás során!

Legyen a címke a marketing stratégia része!
A termék megjelenése, ezáltal pedig a címkéje nagy szerepet játszik a marketingben: személyiséget kap általa a terméked, információkat nyújt a részletekről, fontos tudnivalókra világít rá és segít megkülönböztetni más termékektől.

Mondhatjuk, hogy a címke a marketing folyamat utolsó lépcsőfoka: a vevők csak egy pillantást fognak vetni a polcon álló termékekre. Ez az a másodperc, amikor meg kell őket győznöd: a te terméked a legjobb a piacon. Erre pedig egy egyedi, figyelemfelhívó és ízléses címke képes csak.

Épp ezért a stratégiádba be kell építened a termékcímke készítését is: te mit szeretnél üzenni és kommunikálni a termékeddel és hogyan tudod mindezt kivitelezni. Ezeknél a szempontoknál elengedhetetlen egy átfogó, előzetes kutatásra és ötletelésre építő folyamat alapján dolgozni. Fontos szem előtt tartanod, hogy a megfelelő design és szöveg képes bizalmat kelteni a vásárlóban. Ezért a címkén lévő információ, stílus és megfogalmazás kritikus szerepet játszik a vásárlási folyamatban: így tudja majd eldönteni a vevő, hogy a te termékedet akarja.

Tervezz egyedi és feltűnő designt!
A tervezés során rengeteg szempontra oda kell figyelned. Fontos, hogy legyenek saját ötleteid, hiszen te ismered legjobban a saját termékedet, de mindenképp kérj grafikusi segítséget is a megvalósításhoz (és hallgass rá). Készíthetsz egyedi formájú és méretű címkét, de az alapanyagokban is találsz különbségeket. Lényeg, hogy az egyedi címkéd nyomtatása előtt jól fontold meg: mit szeretnél kommunikálni a termékről, hogyan szeretnél kitűnni a versenytársak közül és mivel tudod leginkább meggyőzni a vevőidet. Nézzük, hogy design szempontjából mikre figyelj oda! A teljes cikk itt érhető el.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Marketing