
A Facebook továbbra is a legnépszerűbb közösségi média platform a marketingesek körében, de kevesebb mint a felük ért egyet azzal, hogy valóban hatékony. Legalábbis ez derült ki a Social Media Examiner 2014-es közösségi média marketingről szóló éves jelentéséből.
![]() |
A szakemberek közel 100 százaléka nyiltakozta azt, hogy használják a Facebookot a nagyközönség felé folytatott kommunikációban, míg 82 százalékuk mondta ugyanezt a más vállalatok felé irányuló üzenet közvetítés során. Mégis 58 százalékuk nyiltakozta azt, hogy nem biztos abban, hogy posztjaival valóban el fogja érni a kívánt hatást.
A közösségi média platformok közül a Twitter lett a második legnépszerűbb, a válaszadók 83 százaléka használja a szolgáltatást, míg a LinkedIn a harmadik helyett szerezte a meg. Csak 28 százalék veszi igénybe Instagramot, és csupán 1 százalék a Snapchatet.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!