Nem az extrém hajviseleteden múlik a személyes márkád

Nem az extrém hajviseleteden múlik a személyes márkád
A személyes márkaépítés nagyon fontos, de nem mindegy, hogyan kezdesz neki és előfordulhatnak komoly félreértések is.

Modern, digitális világunkban egyre inkább reflektorfénybe kerül a személyes márkaépítés kérdése, amellyel kapcsolatban a lehető legtöbb rendelkezésedre álló lehetőséget érdemes kihasználnod - írja a marketingmorzsak.hu. Egy erős személyes márka ugyanis hatalmas előnyt jelenthet az egyéni karrier céljaid eléréséhez, de munkáltatód számára is számos vonzó lehetőséget kínál. Egy saját márka kiépítéséhez azonban tudatos és előre megtervezett cselekvési tervre van szükséged. Mai bejegyzésünkben ehhez szeretnénk neked néhány gyakorlatias tippet adni.

Parsonal branding: mit is kell tenned?

Találd ki magad: Az első és egyben legfontosabb lépés az, hogy rátalálj Önmagadra! Kutass, elemezz és gyűjts információkat arról, miben lehetnél a legjobb és miként érheted el ezt. Definiáld pontosan mi a szakterületed és mi az, ami jól láthatóan megkülönböztet a konkurenciától.

Legyen arculatod:
A különc viselkedés (extrém cipő, színes frizura, stb.) még nem jelenti önmagában azt, hogy létrehoztad volna a személyes márkádat. Szerkeszd meg precízen a tevékenységedhez legjobban illő arculatot és érd el, hogy az mindenhol megjelenjen veled kapcsolatban a közösségi térben. (diagramok, kutatások, infografikák, vizuálok, blogbejegyzések, stb.)

Egységes hangvételt használj: Az arculaton kívül legalább annyira fontos eleme a márkádnak a hangvétel. Írott, rajzolt és videós tartalmaid készüljenek ugyanabban az egységes hangvételben, amely segít a tartalomfogyasztóknak kialakítani rólad egy képet.

Konferenciák, szemináriumok: Kutatások kimutatták, hogy a konferenciákon elhangzott beszédek esetében csak az előadók 2-5 százalékára emlékszünk. Ennek ellenére ez is nagyon fontos terep lehet a számodra, hiszen néhány praktikával könnyűszerrel juthatsz kapcsolati tőkéhez. Cserélj névjegykártyát minél több szakemberrel, és jelölj be minden új ismerőst a LinkedInen. Később a hozzászólásoknál, akár a konferencián elhangzottakra is hivatkozhatsz.

Fektess pénzt magadba:
Járj tréningekre, tanulj nyelveket és olvass el minél több szakirodalmat, azaz legyél mindig képben. Amennyiben blogolsz, akár egy szakmai lektort is alkalmazhatsz a tartalomminőség növelésének érdekében.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!