Nehéz döntést hozott a Meta: komolyan változtat hirdetési gyakorlatán

Nehéz döntést hozott a Meta: komolyan változtat hirdetési gyakorlatán
Átalakítja hirdetési gyakorlatát a Meta (Facebook) az összes hozzá tartozó közösségi oldalon. Jövő évtől nem lehet majd olyan hirdetéseket elhelyezni, amik az emberek érzékeny jellemzőire vonatkoznak.

2022. január 19-én lépnek életbe a változások a Meta (korábban Facebook) hirdetési gyakorlatában. A jövőben sem a Facebookon, sem az Instagramon, sem a vállalathoz tartozó egyéb közösségi platformon nem lehet olyan hirdetéseket elhelyezni, melyek az emberek érzékeny jellemzőire vonatkoznak. Nem lehet tehát vallás, szexuális irányultság, politikai álláspont, egészségügyi jellemzők vagy etnikai hovatartozás alapján célzott hirdetéseket használni – írta meg az mmonline.hu.

A Meta azt is közölte, hogy a „Detailed Targeting” opció törlése nehéz döntés volt, hiszen lépésük kétségkívül negatív hatással lehet egyes cégekre és szervezetekre. Hozzátették, hogy hirdetési gyakorlatukat rendszeresen át kell nézni és frissíteni, hogy egyszerűbbé váljon a reklámozás, több értéket teremtsenek, és csökkentsék a zaklatás lehetőségét.

A hirdetők nem igazán örülnek az újításnak, hiszen ezáltal sokuknak csökken az esélyük  arra, hogy segítsék a pozitív társadalmi változások elindulását.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Meta, Facebook, Hirdetés