Nem atomfizika, se nem agysebészet! De azért a szövegírás is olyan terület, aminek bevett szabályai vannak. Sokan szeretik ezeket a magas „szakmaiság” halványlila ködébe burkolni, pedig alapjában véve egyszerűek - írja a langmar.hu
Itt röviden és velősen mutatunk be néhányat a szövegíró mesterség titkos fortélyai közül. Azokat a kedvenc fogásainkat, amiket napi rendszerességgel használunk arra, hogy ügyfeleink portékáját annak legszebb fényében mutassuk be a célközönségének
Mindegyik tipp megérdemelne egy-egy külön írást is, de az összkép így néz ki:
Egymondatos szövegírás tippek
– ezzel a címmel találod ezt a régebbi cikkünket a blogon.
Folytatásaképpen most még inkább a távirati stílushoz igazodunk!
1. Egyes szám második személy: a Te. Ha nem is írod be mindegyik mondatodba, a Te szempontja kell vezérelje a kommunikációdat írásban is. Nem magadról, se nem a cégedről-termékedről kell írnod. hanem az Olvasódnak és az Olvasódról!
2. A jól átaludt éjszakát add el! Ne a matracot. (Az áru tulajdonságai helyett az előnyeiről beszélj! Méghozzá a Te/az Olvasó szempontjából.)
3. Mi fáj az Olvasódnak? Miről álmodik? Ha ezt a két választ egymás után leírod, máris megvan a szöveg gerince.
4. Felejtsd el az írást! Inkább fess egy képet arról, szép élénk színekkel, hogy milyen lesz az Olvasód élete, miután a termékedet megvette!
5. Érzékek. Érzelmek. Mielőtt az észérveket felhoznád, az emberi természetnek ezt a könnyebben megközelíthető, nyitottabb oldalát célozd meg. Mit fognak látni, hallani, érzékelni – és hogyan fogják magukat érezni, amikor a terméket kipróbálják? A teljes cikk itt érhető el.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!