Mutatjuk, hogyan lehetsz jó szövegíró

Mutatjuk, hogyan lehetsz jó szövegíró
Szövegíró képességed fejlesztésére kihez is lenne érdemesebb fordulnod, mint az írás népszerű mestereihez, a történetmondókhoz? Gyerekéveinktől a nagyszülő korig státuszig igaz: sztorikat hallgatunk, és mesélünk egymásnak – sőt önmagunknak is a saját életünkről.

Szövegíró képességed fejlesztésére kihez is lenne érdemesebb fordulnod, mint az írás népszerű mestereihez, a történetmondókhoz? Gyerekéveinktől a nagyszülő korig státuszig igaz: sztorikat hallgatunk, és mesélünk egymásnak – sőt önmagunknak is a saját életünkről.

Szövegíró modell a történetek szerelmeseinek
Most csak vázlatosan mutatjuk be a 2012-ben született MESÉL modellünket. Ha kedvet kapsz a használatára, akkor szövegíró képzéseinken lehet úgy begyakorolni, hogy ne csak érdekes legyen, hanem garantáltan hasznot is hozzon Neked a gyakorlatban. Addig is lássuk azonban a betűszó feloldását - írja a langmar.hu.

1. Minősítés
Nem magaddal kezded, hanem a címzettet, a szöveg olvasóját nevezed meg már az elején, a címmel és az első bekezdéssel. Ha tudsz néhány fontos részletet az ideális olvasódról (férfi vagy nő? tini vagy harmincas? stb.), akkor fogalmazd bele, hadd érezze rögtön találva magát, mintha csak személyesen neki szóló üzenetet olvasna. Megfogalmazhatsz egy merész állítást is arról a problémáról, amit a vásárlás megold.

2. Együttérzés

Mivel sebbe nyúltunk, vagyis megpiszkáltuk az ideális olvasó problémáját, a szövegíró eljárás következő pontjában azt kell megmutatnunk, hogy nem a leendő ügyfelet hibáztatjuk a bajért. Ellenkezőleg: közösséget vállalunk, és együtt érzünk vele. A bajokat, veszélyeket, sötét kilátásokat csak úgy és akkor szabad ecsetelni, ha megvan ez a lelki támasz a címzett számára.

3. Segítség

Ha mindez megvolt, most elárulhatod, hogy bizony létezik megoldás az égető problémára, mégpedig Nálad van, és az értékesíteni kívánt termék az. Építve az előző lépésben kialakított bizalomra, bemutatod a vásárlás előnyeit. De figyelem! A varázslat csak akkor működik, ha tényleg jó minőségű, elérhető válaszod van, mert hosszú távon csak az etikus út járható mind az üzleti életben, mind a marketingben. A továbbiak itt.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Marketing