A Yahoo idei első bevásárlása egy mobilmarketing csapat, amely a tavalyi évben szépen gyarapodott. Noha sem a Yahoo, sem a Sparq nem jelentette be az üzlet részleteit, a felvásárolt társaság hamarosan a vállalat Sunnyvale-i központjában folytatja tevékenységét.
A hírt a Techcrunch közölte, azzal a megjegyzéssel, hogy a Sparq minden valőszínűség szerint nem került sok pénzébe a Yahoonak.
A Sparq-ot 2010-ben alapították, célja, hogy a mobilfelhasználók számára egyszerűbbé tegye a vásárlást, a különböző szolgáltatások megtalálását, segítséget nyújt termékek eladásához.
A bevásárlás egyértelműen mutatja, hogy a Yahoo komolyan be akar szállni a mobilbusinessbe. A meglevő ügyfélbázisának szeretné értékesíteni a mobilmegoldásait, a növekvő mobilhirdetési piacon erősítené a szerepét.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!