Rengeteget foglakozunk a közösségi médiával, az ott elérhető és alkalmazható marketing technikákkal. A mobil marketing ehhez képest még gyerekcipőben jár, viszont elképesztő iramban fejlődik. Ideje lesz pontosan megismerni azokat a határokat, amelyet a felhasználók még nem éreznek bántónak, és tolakodónak, hiszen a mobilunk szinte a legfontosabb személyes tárgyunkká nőtte ki magát.
A mobilmarketing és hirdetésformák fejlődésére legjobb példa, hogy a Facebook egy éve még nem volt ennek a piacnak a szereplője, mára pedig mintegy 2 milliárd dlláros üzletet épített ki ezen a területen. A bevételi számok néhány év alatt megnégyszereződtek, s a felhasználószám is igen vonzóvá teszi ezt a területet.
Ennek ellenére mindenki nagyon óvatos, kevesen merik a mobilt igazán direkt eszközként kampányukban felhasználni. Nekik segíthetnek azok a tanácsok, amelyeket a gemalto szakemberei gyüjtöttek össze.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!