Az Überflip felmérése szerint a B2B marketingesek 93 százaléka használja a tartalommarketinget és a vezető marketingesek többségének egyik legfontosabb célja az idei évben a hatékony tartalommarketing stratégia kialakítása.
A válaszadók elsődleges célja, hogy ezen keresztül a brandjüket ismertté tegyék, valamint hogy új ügyfeleket szerezzenek. 57 százalékuk vélte úgy, hogy inkább összegyűjtik a témájukba vágó tartalmakat, míg 43 százalékuk mondta az, hogy inkább saját tartalmat generálna. A tartalom megosztására elsősorban a közösségi médiát azon belül is a LinkedIn-t (91%) a Twittert (85%) és a Facebookot (81%) használnák. Hiszen a B2B vásárlók is ugyanúgy ott vannak a közösségi oldalakon, mint az átalag felhasználók. Ugyanakkor a valászadók saját weboldalon elhelyezett cikket és a hírleveleket is fontosnak tartották.
Annak ellenére, hogy a marketingesek tisztában vannak a tartalom marketing jelentőségével, mindössze a cégek 44 százalékának van kidolgozott tartalom marketing stratégiája.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!