Mit érdemes tudni a programmatic-ról?

Mit érdemes tudni a programmatic-ról?
Nagyon sok és fontos kérdés merül föl a programmatic kapcsán, amire Ihász Ingrid, HOPPex ügyvezetője videóban válaszol.

(Figyelem! Javasoljuk a  július 9-i Reboot Hungary előtt megtekinteni Ihász Ingrid oktató videóját!  Ingyenes regisztráció itt: reboothungary@digitalhungary.hu)

Mi az a programmatic és miben hasonlít más automatizált rendszerekre, illetve a hagyományos digitális médiavásárlásra, és miben tér el ezektől? Milyen nemzetközi és hazai szereplői vannak? Milyen célokra alkalmas, mit lehet venni és hogyan? Mi kell ahhoz, hogy neki tudj kezdeni és hogyan zajlik mindez a gyakorlatban?

Ihász Ingrid, a HOPPex ügyvezetője egy közel egy órás videóban válaszolja meg többek között ezeket a kérdéseket. Akár marketingesként, médiásként vagy PPC-sként most kezdesz foglalkozni a témával, akár már néhányszor nekifutottál, ez a videó tisztázni fogja a leggyakoribb kérdéseidet, sőt olyanokat is felvet, amik esetleg még nem jutottak eszedbe. Hiánypótló tananyag, amit ajánlunk mindenkinek, aki stabil alapokat szeretne szerezni a programmatic médiavásárlás és médiaértékesítés témakörében.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!