
Egyáltalán nem mindegy, hogy tudatosan használjuk-e színeket. A színek üzenete az agyunkban egyértelműen értelmeződnek, a jelentésük igen komolyan befolyásolja a felhasználók viszonyulását.
A rosszul választott színek, vagy formák egy-egy termék kudarcát is okozhatják, míg a jól választottak elősegítik a felhasználói bizalmat, megteremthetik a termék, vagy szolgáltatás sikerét.
A pszichológusok egészen komoly kutatásokkal bizonyított eredményei szép lassan leszivárognak a marketines szakmába és a nagyobb szakmai döntéseknél ma már nagyon komolyan figyelembe veszik az üzenetüket.
A színekhez társított gondolataink, hangulatokat, érzetek formájában jelennek meg, a cégeknek ezek közül kell eltalálni a legjobb hatást okozót. Nem egyszerű a színek világában tájékozódni, amint az alábbi infografikai is mutatja sokféle szempontot kell megvizsgálni a használatukkor.
![]() |
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!