
Az Optify viccesnek szánt összeállítása számos adatot is rejteget, ezért érdemes megismerkedni mindegyik típussal:
1. Az adatvarázsló: Analizál, tesztel, kérdőívet töltet ki... Igazi adatmániás. Eredményei precízek és megbízhatóak. Kreativitását a számok és százalékok bűvöletében éli ki.
2. Az E-művész: mestere a képeknek és megszállottja a vizualizációnan. Egy kép szerinte többet ér ezer szónál... szép lesz a weboldalad, ha rábízod és sokkal többen látogatják majd a Facebook csoportodat segítségével.
3. A Közösségi média mester: A Facebookon él, az alapvetése, hogy mindenki látja a posztjaidat ott. Ha terméked releváns közönsége ott lakik, akkor kiváló marketinged lesz, ha nem igazán... keress mást.
4. A Béta teszter: Minden kütyük ura, minden új szolgáltatást ismer. Igazi geek. Nehéz vele, mert mindig új eszközöket szeretne kipróbálni. Legtöbbször az Y-generáció tagja.
5. A Marketing hírmondó: Kicsit harsány, de általában igen hatékony. A nagy háttérzaj nem izgatja, igyekszik a leghangosabban hírdetni a saját igéjét. Jó képességű, megnyerő, ügyes. Nagy hírveréshez optimális.
6. A hagyományos hirdetés párti: Kicsit kiment már a divatból, de van hogy még működik az old school megoldások ismerője. Vannak célcsoportok, akiket csak általa érhetsz el.
7. A kekec: Ő mindig tudja, mit csinálsz rosszul. Ez akkor kiváló, ha tudja, hogy mit is kéne helyette csinálni. Egyébként idegesítő. A kommunikációja meglehetősen szokatlan, negatív jelzőkkel dolgozik, a konkurrenciáról is lerántja a leplet... Nem túl népszerű, maximalista.
Láthatóan sokfélék vagyunk... a munkánk és annak eredménye is ennyire sokrétű. Érdemes elgondolkodni a vicces profilok üzenetén.
![]() |
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!