
Az eMarketer által készített tanulmányból kiderül, hogy ez a korosztály is halad a technikai fejlődéssel, bár nyilván nem olyan mértékben, mint a fiatalok. A trendek az mutatják, hogy a digitális elem már ennél a generációnál is bekerült a vásárlási folyamatba.
Egy a Prosper Insights & Analytics által végzett, 2013-as felmérés szerint a nemzedék tagjainak fele, egy elektronikai eszköz megvásárlását megelőzően, online keresését is alkalmazott, hogy a számára legmegfelelőbb terméket megtalálja. Húsz százalékuk pedig azt nyilatkozta, hogy ruházati és háztartási termékek kiválasztásához is használja az internetet.
![]() |
Az Experian Marketing Services ebben a korosztályban végzett kutatásában arra jutott, hogy tízből három vásárló nézett utána az interneten egy boltban látott árunak, hogy kedvezőbb ajánlatot találjon.
![]() |
Ugyanakkor a keresés mellett az online vásárlásara való áttérés már kevésbé jellemző a generációra. Mindössze tizennyolc százalékuk nyilatkozta azt, hogy hajlandók lennének online vásárolni, ha kedvezőbb ajánlatot láttak az interneten, mint abban a boltban, ahol egyébként vásárolni szoktak.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!