Mennyibe kerül egy rossz e-mail tárgy?

Mennyibe kerül egy rossz e-mail tárgy?
Milyen eszközökkel növelhető a hírlevelek megnyitási aránya? Milyen üzenettel aktivizálható legjobban a közönség? Ezekre ad pontos választ és így segít a legoptimálisabb tárgy megalkotásában az AI alapú Lingusta. A szoftver fejlesztéséhez több mint egymillió kampányadatot és a social médiában felfedezhető nyelvi sémákat használta fel a Maileon és a Neticle.

A Lingusta egyedi algoritmusa a nyelvi szubjektivitást, valamint az érzelmi- és szentiment tartalmak összefüggéseit veti össze olyan, nyelvészeti eszközökön alapuló módszerekkel, melyek közösen elemzik, mire reagál intenzíven a közönség. Az így megalkotott AI alapú rendszer felderíti, optimalizálja és követi az adatbázis hangulatát, szezonális változásait - mindennek segítségével stabilan és pontosan tervezhető lesz a hatékony hírlevél tárgyak szövegezése.

Az online médiaelemzéssel foglalkozó Neticle és az email marketing megoldásokat nyújtó Maileon közös fejlesztését korábbi külföldi példák, majd több mint egy év fejlesztés és tesztelés előzte meg. A könnyen és gyorsan használható rendszer már élesben is bizonyított: az első három hónap eredményei alapján egy kampányon belül az egyedi megnyitók száma átlag 18 százalékkal magasabb a Lingustával. Az eddigi legnagyobb kampányon belüli vásárlási számot pedig megduplázta a rendszer által generált tárgy az eredetitárgyhoz képest.

“Így jóval egyszerűbbé és hatékonyabbá tehető az e-mail marketing” - mondta el Pintér Áron, a Maileon Operations Managere. “A manuálisan létrehozott tárgyat csak be kell tölteni a rendszerbe, amely a személyre szabott profil, az iparági adatok és a nyelvi tapasztalatok alapján pillanatok alatt, mérhetően deríti fel a célcsoport nyelvi preferenciáit, amelynek felhasználásával tesz javaslatokat a tárgyunk módosítására” Az eredmények integráció nélkül, egyszerűen visszatölthetők a rendszerbe, így az algoritmus megtanulja, hogy szezonálisan, szegmensenként és márkánként milyen tárgysorok működnek a legjobban. A Lingusta a kampánykészítés folyamataiba nem avatkozik bele, használata során pedig nem kell sem rendszerintegárcióval, sem az adatáramlások összehangolásával bajlódni. A fejlesztők közös célja, hogy az új eszköz rugalmasan és egyedi preferenciákhoz alkalmazkodva bármekkora méretű vállalkozás számára elérhető legyen, így a Lingusta kommunikációs stratégiához és kampánytervekhez igazított, egyedi csomagokban rendelhető, melynek része havidíjas és prepaid konstrukció is.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Neticle

A Neticle vállalati szövegelemző megoldásokkal segíti az IT, kutatás és marketing részlegeket. Termékei az intelligens médiafigyelésre és médiaelemzésre épülő Media Intelligence, a vásárlói és egyéb …


Címkék: Neticle, Marketing