Megújult menedzsment- és vállalatvezetési struktúrával folytatja a digitális transzformációt a Marquard Media Magyarország

Megújult menedzsment- és vállalatvezetési struktúrával folytatja a digitális transzformációt a Marquard Media Magyarország
Március elsején Óhidi Zsuzsanna ügyvezető igazgató közel két évtized után távozik pozíciójából, de a folytonosság biztosítása érdekében szerepet kap abban a frissen alakult non-executive boardban, amelynek tagja még Bijan Khezri, a Marquard Media Group (MMG) vezérigazgatója és Rainer Rosenbusch, az MMG gazdasági igazgatója is. Ennek a boardnak jelent majd egy újonnan felálló ötfős senior executive management.

Megújul a Marquard Media Magyarország menedzsmentjének struktúrája. A cégnél 15 éve dolgozó Fenyővári Szilvia a pénzügyi igazgatói pozíciója megtartása mellett az MMM ügyvezetői igazgatói feladatait is ellátja a jövőben. Az újonnan létrehozott tartalomigazgatói munkakört Alberti Petra tölti be, miközben marad a JOY és az InStyle magazinok főszerkesztője is. Lencsés Dávid jelenlegi digitális igazgató márciustól a digitális üzletfejlesztésért is felel, Jurásek Sándor kereskedelmi igazgató pedig továbbra is az értékesítési csapatot vezeti. A marketing osztályt a frissen érkező Kovács Levente marketing igazgató irányítja.

Bijan Khezri: „Óhidi Zsuzsanna nemcsak a Marquard Media Magyarország vezetőjeként ért el kiváló eredményeket, hanem az elmúlt öt évben a Marquard Group menedzsment boardjának nagyrabecsült tagjaként is. Míg Zsuzsi távozását sok tekintetben veszteségként élem meg, hiszem, hogy ez a változás egyben nagyszerű lehetőség arra, hogy megerősítsük a magyarországi menedzsmentet és tovább építkezzünk a vezetése alatt elért eredményekre. Miután 2020-ban felgyorsítottuk content-to-commerce vezérelte átalakulásunkat, 2021-ben - a tőle megszokott módon - újra profitábilis lett a vállalat, 2022-ben pedig erős alapokon folytatjuk az építkezést. Örömmel tölt el, hogy Jurásek Sándor és Kovács Levente is a menedzsment csapatunkat erősíti. A vállalatcsoport nevében szeretném kifejezni őszinte hálánkat Zsuzsinak, és boldogok vagyunk, hogy az újonnan alakult board tagjaként folytatja a munkát.”

Óhidi Zsuzsanna: „Felnőttkorom meghatározó részét a Marquard Media csapatának tagjaként töltöttem. A közel két évtizedet az állandó tanulás, fejlődés és megújulás, fantasztikus projektek és az elképesztően tehetséges kollégák teszik felejthetetlenné. Hálás vagyok, hogy egy olyan közösségnek lehettem a tagja, amit az erős alapértékek, a minőségbe, lojalitásba és jószándékba vetett hit kovácsol össze. Őszinte örömmel tölt el, hogy fantasztikus vezetők kapnak most új lehetőségeket, és együtt mutatják meg, hogy a Marquard Media továbbra is a magyar médiapiac egyik legszerethetőbb, legkülönlegesebb és legélhetőbb médiavállalata. Hatalmas megtiszteltetés, hogy a nemzetközi vezetőség továbbra is számít rám a board tagjaként, ugyanakkor izgalommal várom, hogy tavasztól kiélhessem egy új iparág felfedezése iránti kíváncsiságomat. Új területen folytatom majd a számomra kulcsfontosságú értékteremtést és élményközpontú szórakoztatást, valamint kamatoztatom vezetői tapasztalataimat is.”

Fenyővári Szilvia: „Az elmúlt 15 évben aktív szereplője voltam a cég minden változásának, fejlődésének. Az utóbbi időkben pénzügyi igazgatóként a Marquard Media Magyarország stabilitásának garantálása volt a feladatom, miközben támogattam azokat a folyamatokat, amelyek segítségével rövid időn belül klasszikus kiadóvállalatból modern, tech-vezérelt médiacéget alakítottunk. Megerősödött menedzsment csapatunkkal azon dolgozunk majd, hogy folytassuk a megkezdett transzformációt a tulajdonosi, hirdetői és fogyasztói igényeknek megfelelően.”

A Marquard Media Magyarország a Marquard Media Group tagjaként az ország egyik vezető médiavállalata, amelyhez olyan prémium márkák kötődnek, mint a JOY, az InStyle, a Runner’s World, az ÉVA és a #VegyélHazait. Tech-vezérelt médiavállalkozásként az MMM platformok széles spektrumát felhasználva működtet vásárlásösztönző programokat. A JOY-napok ma az egyik legismertebb brand a kuponos programok piacán, a #VegyélHazait kezdeményezés több mint 400 ezer tagot számlál.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!