A megújult termékekkel a Kinley az új globális italfogyasztási trendhez csatlakozik, amelyben egyre nagyobb szerepet kapnak a könnyed társasági események és az alkoholmentes italok fogyasztása az esti órákban. Az új termékcsaládot klasszikus felnőtt italfogyasztási profilokra szabták, a kényelmesen ismerős ízeket kombinálva a váratlan, gazdag és frissítő élményekkel. A sokoldalú termék fogyasztói tesztjeit iparági szakértők és bartenderek segítségével végezték önmagában és különböző alkoholos italokkal keverve egyaránt.
A megújult italcsaládban a növényi és gyümölcsös ízjegyek, a jellegzetes gyógynövények, virágok és fűszerek jegyei érvényesülnek, így a Kinley tonikízű szénsavas üdítőitalban a citrom, a lime és a citromfű jegyei köszönnek vissza, a Ginger Ale egy csipet rozmaringgal, a Bitter Lemon pedig egy leheletnyi levendula ízzel tér vissza. A klasszikus, felnőtt ízlésre szabott recepteket természetes eredetű anyagokkal édesítették, míg a zéró cukor termékcsalád teljes egészében cukormentes. Bemutatkozik az új, alacsony kalóriatartalmú a lime-menta ízű ital is.
Az ízvilág mellett a megjelenés is frissült: a vízfestékszerű színvilág és az akvarell stílus jól kifejezik a természetes aromák összhangját és az italok által nyújtott komplex ízélményt. A díszes, mégis modern hatású dupla “K” logó is kifinomultabb megjelenést kapott. A zéró cukor tartalmú italokat a címkén található fekete sáv különbözteti meg.
A Kinley új kampányának szlogenje a „Tartozol magadnak”, ami arra a felismerésre reflektál, hogy napjaink tele vannak kötelező feladatokkal: a hétköznapjainkat feladatlisták, tennivalók és programok uralják. A Kinley arra biztatja fogyasztóit, hogy szakítsanak időt olyasmire is, ami igazán fontos nekik és boldoggá teszi őket. A „Tartozol magadnak” egy életérzés, amikor a fogyasztó úgy cselekszik, hogy az adott pillanatban csak önmagának kelljen megfelelnie, ne másoknak.
A Kinley megújításához a márka nagyköveteket is választott, akik megalkották az alkoholmentes koktélokat is tartalmazó Signature Serves italsort. Ezek nemcsak szórakozóhelyeken, de otthon is könnyen elkészíthetők az általuk készülő oktató jellegű tartalmak mentén. A díjnyertes mixerek személyiségükkel tökéletesen képviselik a Kinley „Tartozol magadnak” szemléletmódját azzal, hogy egyéni szenvedélyeiket és kreatív megközelítéseiket helyezik előtérbe, legyen szó akár parfümkészítésről, főzésről, utazásról vagy a művészetekről.
A kiválasztott partnerek között a kísérleti koktéljairól és díjnyertes bárjairól világszerte ismert Molnár Balázs és az általa vezetett budapesti Pink Pony Club is helyet kapott, de a kampányban részt vesz majd a szintén fővárosi Good Spirit Bar bartendere, Rikk-Pákay Lili is.
“Örömmel vezetjük be újra a magyar piacra a Kinley prémium termékeit, ezeket a sokoldalú italokat, amelyek önmagukban fogyasztva vagy mixeléshez is tökéletesek. A Kinley felnőtt közönségnek készült ízkombinációi számos közkedvelt és frissítő esti italkülönlegességben visszaköszönhetnek, mint például a Kinley highballok, spritzek, amelyeket a szakma kiemelkedő képviselőivel közösen alkottunk meg. A márka új pozicionálása önmagunk előtérbe helyezésének fontosságát fejezi ki, míg a Kinley egy pillanatnyi kényeztetést hoz mindenkinek az életébe, aki könnyed esti kikapcsolódásra vágyik” – mondta Katerina Triskova, a Kinley magyarországi brand managere.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!