
Figyelemre méltó, hogy az egykori kizárólag tiniappnak tartott platform rajongóinak kormegoszlása az Egyesült Államokban változóban van, itt a felhasználók 43%-a már a 20-39 év közötti korosztályból kerül ki - írja a Follow Me Influencer Marketing Ügynökség blogja. De a napi aktív felhasználók többsége Z generációs. 2019-ben az Androidról érkező látogatók 37,2%-a 10–19 éves volt. Ezt a korcsoportot a 20–29 év közötti felhasználók követték 26,3% -kal, majd a 30-39 év közöttiek 16,7%-kal, de a 40-49 közöttiek is már 13,8%-al, az 50 felettiek pedig 5,6% képviseltették magukat. Az alkalmazás mindkét nem körében kedvelt (a felhasználók 56,5%-a nő, 43,5%-a férfi).
„Magyarországon a korfa még néhány évvel lejjebb található, mint az USA-ban, mivel tömegesen később kezdődött a TikTok elődjeként számontartott, musical.ly elnevezésű alkalmazás használata”, véli Karvalics Attila, a hazánkban legtöbb TikTok influencert foglalkoztató Follow Me Agency tulajdonosa. A TikTOP Fesztivált is szervező cég vezetője szerint itt az idő, hogy a jövő fogyasztóit megnyerjék a márkák ezen a platformon is, ahol szerinte már több mint egymillióan találhatóak meg hazánkból is. „Most érdemes befektetni a stratégiailag gondolkodó brand-eknek, később már nehezebb és drágább lesz”, véli Karvalics. Ráadásul a szülőket is a gyerekeken keresztül lehet megnyerni, s ezt a TikTokon tömegesen meg lehet tenni, azaz hatalmas vásárlóerő mozdítható meg azonnal is a hosszabb távú szempontokon túl. A teljes poszt itt érhető el.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!