Még november 25-ig lehet nevezni a társadalmi célú aktivitásokat és reklámkampányokat a CALL TO ACTION pályázaton

Még november 25-ig lehet nevezni a társadalmi célú aktivitásokat és reklámkampányokat a CALL TO ACTION pályázaton
A szervezők meghosszabbították az MRSZ és Sharity Impact TCR seregszemléjének beadási határidejét 2024. november 25. hétfő éjfélig.

A pályázatok benyújtási feltételei a CTA weboldalán érhetők el, ugyanitt lehet feltölteni a nevezéseket. A megmérettetésre kizárólag társadalmilag pozitív hatású, politikamentes TCR aktivitások és reklámok, kampányok regisztrálhatók két kategóriában:

(1) Megvalósult kampány nevezése: A márkák társadalmi szerepvállalásának seregszemléjén megvalósult TCR aktivitások és kampányok pályázhatók, amelyek közül a szakmai zsűri kiválasztja a legjobbakat. Ezek a vállalatok elnyerik a „CALL TO ACTION Példaértékű Vállalat” címet. A vállalati, ügynökségi szektor kampányainak nevezési díját - egy díj megfizetésével 3 nevezést nyújtható be - a grémium a civil szervezetek pályázatának lebonyolítására, a nyertes pályamű megvalósítására, illetve civil szervezetek támogatására fordítja.

(2) A kiírt feladatra hozott ötlet nevezése: Ebben a kategóriában azok a magánszemélyek (szakemberek, tanulók) vagy civilek pályázhatnak díjmentesen, akiknek a fogyatékossággal élők integrációja témában pozitív változásokat előre mozdító kreatív programjuk, kampányötletük van. A zsűri által kiválasztott short list-esek közül a közönség a Sharity Impact mobilapplikáción keresztül szavazza meg a legjobbakat. A nyertes alkotó pályaművét a szervezők megvalósítják, ezen kívül mentorprogramban is részesül. Utóbbi célja, hogy a pályázó, a társadalmi ügyekkel kapcsolatos tudását és ismereteit tovább mélyítse, ezáltal pedig még hatékonyabban tudja képviselni az általa jelentősnek ítélt társadalmi ügyeket.

 

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!