A tabletek és okostelefonok térnyerése ugyen egyértelmű, de a webes vásárlások többségét most is asztali PC-kről, laptopokról indítják a felhasználók Amerikában. Az amerikaiak többsége szívesen vásárol a neten.
A felmérés szerint az internetezők 87,3 százaléka az asztali számítógépét, 7,4 százaléka a tabletjét, és 5,3 százaléka az okostelefonját használja online vásárlásra. Ha terméket keresnek, akkor tíz esetből kilencszer számítógépen teszik azt az Egyesült Államokbeli felhasználók, ugyanakkor több mint a felük keresett és foglalt már termékeket szolgáltatásokat mobil eszközön keresztül.
Étteremet keresnek leggyakrabban mobil eszközön keresztül, ám az asztali gépes keresések itt is húsz százalékponttal magasabb arányt mutatnak. A második legnépszerűbb az utazással kapcsolatos keresések, erre a célra azonban mobil eszközöket fele annyi estben használtak, mint asztali gépeket.
A tényleges vásárlás viszonylag ritkán történik okostelefonon keresztül, annak ellenére, hogy a válaszadóknak több, mint a fele legalább egyszer vásárolt már így. A legnépszerűbb termékek nem meglepő módon az applikációk és a különböző játékok voltak.
A felmérés tanulsága az, hogy az emberek továbbra is otthon, vagy a munkahelyükön böngészik a netes vásárlással kapcsolatos ajánlatokra, az őket elérő online marketing, direkt marketing csatornákon, vagy e-mailen keresztül érkező üzenetkre szívesen kattintanak. A mobilos vásárlás sokkal kevésbé kapcsolódik a mindennapos postafiók böngészésünkhöz, vagy hírfogyasztásunkhoz. A megszokások továbbra is az otthoni böngészést mutatják elsődlegesnek.
A növekvő mobilhírdetési piac erősen dolgozik azon, hogy megtalálja a kulcsot a felhasználókhoz okotelefonon keresztül is. Ebben a tabletek terjedése komoly változásokat hozhat, hiszen az okos eszköz sok esetben már kiváltja a laptopot otthon is.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!