Az egyik legfontosabb megállapítás, hogy az emberek várják a karácsonyt, és egész évben emlegették. Ez minden évben így van, de idén többet beszélnek róla, mint az elmúlt években - írja a marketingmorzsák.hu. Az elemzés szerint ennek ellenére fel kell készülni arra, hogy sok országban talán nem tudnak együtt ünnepelni a családok a korlátozások miatt. Ennek ellenére az emberek szeretnének egy kis felüdülést, szeretnének ünnepelni, és fontosnak tartják a kapcsolatokat, ennek megfelelően rengeteg felhasználónál központi téma, hogyan lehet biztonságossá tenni az ünnepeket. A márkáknak pedig az a nagy kérdés, hogyan tudják összekötni a szeretteikkel az embereket annak ellenére, hogy talán fizikailag nem lehetnek együtt.
A világjárvány alatt felerősödött a közösségi szellem, sokan támogatják a helyi vállalkozásokat, hogy túléljenek, sokan a karácsonyi ajándékvásárlásukra szánt összeget is ilyen helyen szeretnék elkölteni, ezért fontos, hogy az online vásárlási lehetőség flottul működjön a kisebb vállalkozásoknál is.
Ehhez kapcsolódik, hogy a felhasználók jelentős része arról beszél, hogy idén kihagyná a zsúfolt boltokat, és a véget nem érő vásárlásokat nagy tömegben. A javaslat szerint érdemes lenne kibővített nyitvatartással várni a vásárlókat, hogy elkerülhessék a tömeget, illetve rendszeresen kommunikálni, milyen elővigyázatosságokat tesznek annak érdekében, hogy biztonságosan vásárolhassanak az üzleteikben.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!