Marketingszótárt adott ki a LinkedIn

Marketingszótárt adott ki a LinkedIn
Aki valaha érezte már úgy, hogy fogalma sincs miről is van igazán szó egy-egy marketinges bejegyzésében a LinkedInen, annak megváltás lesz a most kiadott szószedet.

A gyakran változó szakzsargon, a betűszavak, a legfrissebb mutatók elnevezései mind olyanok, amikbe a tapasztaltabb érdeklődőknek is beletörhet a bicskája, vagy hosszasabb internetes keresgélést igényel a megfejtése - írja a Marketingmorzsák. Pedig, ha jön egy új szakkifejezés, egy globálisan elismert szakembertől, azt sokan minél hamarabb szeretnék beépíteni a saját szókincsükbe is, csak éppen nem árt tudni, hogy pontosan mit is jelent, vagy hogy egyáltalán létezik-e ez a kifejezés, vagy valaki csak színleli a szakértelmet.

A LinkedIn szószedete bár nem egy online marketinges szakkönyv, segít elnavigálni a felhasználókat a szakzsargonban, és megérteni a legfőbb fogalmakat. Mindössze kilenc oldal, szóval érdemes nem csak a szakembereknek, de a leendő gyakornokoknak is áttanulmányozni, hiszen az alapfogalmak is megtalálhatóak benne.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Marketing, linkedin