Nincsenek nagy és unalmas cégek, csak béna és másokat másoló marketingesek, akik képtelenek a cégüket bármilyen érdekességel megmutatni a közösségi médiában. Jeff Bulla blogjában végigveszi azokat a lehetőségeket, amelyek rendelkezésünkre állnak, ha egy hatalmas cég webes aktivitását szeretnénk vonzóvá varázsolni.
Egyetlen hozzáfűzött információ: A GE Healthcare hazai vezetője, Reich Lajos élenjár az innovációban, ennek az egyik oka, hogy az egyetemi hackathonokhoz hasonló ötletversenyeket rendez immár második éve a mérnökeinek. A mérnökök legjobb ötleteiket hozzák el a versenyre és a többségük annyira jó, hogy megszületésük után szinte azonnal szabadalmi jogvédelmet is kell rájuk kérni. A két év alatt már mintegy tucatnyi nagyszerű ötletet kitermelő tevékenység követendő példa lehetne a multik világában itthon is, sőt vilgászerte. Azonban valamiért senki sem tud róla. Ez egy elszalasztott lehetőség arra, hogy érdekesnek lássuk a GE működését.
![]() |
A blogbejegyzés tökéletesen példázza, hogy hogyan tudja megszólítani, kíváncsivá tenni egy ilyen típusú vállalat a fogyasztókat. Jeff Bulla pont a GE amerikai példáin keresztül mutatja meg, hogy mit is tehetünk marketingesként a legnagyobbak érdekes oldalának bemutatásért. Azért ezt a céget hozza fel példának, mert tipikusan nem az a amely divatos kütyüket könnyen népszerűsíthető eszközöket gyárt. Ennek ellenére ez az "unalmasnak" látszó cég folyamatosan kísérletezik a különböző közösségi média oldalakkal és egyéb csatornákkal.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!