A karácsonyi vásárlók közel háromnegyede nyilatkozta, hogy az interneten keresgélve állítja majd össze a bevásárlási listát, és a megkérdezettek 44%-a tervezi online beszerezni a meglepetéseket. Itt fontos kiemelni, hogy sokan még mindig előnyben részesítik a személyes áruátvételt, így mindenképpen tartsuk fenn a lehetőséget, hogy üzletünkben kapják kézhez termékeiket az online rendelők. Ráadásul, a vásárlók igenis figyelnek a kiszállítási árakra, így ha teheti, akkor egy promóció keretében biztosítson ingyen szállítást kuncsaftjainak legalább ebben az időszakban.
Ha eddig nem tette volna, akkor most érdemes lehet változatos akciókat kidolgoznia a közösségi oldalakra is, hogy az eladásait tovább növelhesse. A felmérések szerint, az internetes követőinek többsége szeretne exkluzív ajánlatokat kapni különböző közösségi portálokon, akár bizonyos napokra szóló akciókat, vagy csupán törzsvásárlóknak szóló kedvezményeket.
Ahogy az elmúlt években a vásárlók egyre inkább a telefonjaikat és tabletjeiket részesítik előnyben, úgy a mi üzletünknek is a mobil platformok irányába kell haladnia. Az online vásárlások immáron egyharmada mobil eszközökről történik, melyet kihasználhatunk egy telefonokra optimalizált webshop-al, vagy céges alkalmazással.
Ha továbbra is kíváncsi, hogy mivel tud még több vásárlót elcsábítani az ünnepi időszakban, akkor tekintse át a teljes infografikát, mely még számtalan hasznos statisztikáit és konkrét tanácsot rejt.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!