Már lehet nevezni az Employer Branding Award 2020 díjra

Már lehet nevezni az Employer Branding Award 2020 díjra
A Magyar PR Szövetség hatodik alkalommal hirdeti meg a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazó díját.

Az Employer Branding Award elsődleges célja, hogy követendő példákat mutasson a munkáltatók számára, annak érdekében, hogy a hazai munkahelyek minél örömtelibbek, egészségesebbek és igényesebbek legyenek. Éppen ezért érhetőek el a korábbi évek díjazottjainak pályázati anyagai is az az Employer Branding Award honlapján.

A koronavírus okozta gazdasági és társadalmi kihívások közepette még fontosabbá vált a munkáltatói márkák szerepe, hiszen egy erős márka stabilitást, megbízhatóságot sugároz a meglévő, valamint a leendő munkavállalók felé. „Egy ilyen bizonytalan időszakban érthető módon felerősödött a munkavállalók igénye a biztonságra, stabilitásra, kiszámíthatóságra és a gondoskodásra. Egy jó munkáltatói márka felismerte a hangsúlyváltásokat és időben reagált ezekre. Ugyanis kritikus helyzetben mutatkozik meg igazán, hogy egy vállalat csak a szlogenek szintjén elkötelezett-e a munkatársai, szűkebb környezete iránt. A COVID-ban méretettnek meg igazán a munkáltatói márkák: így a koronavírus a munkáltatói márkák lakmuszpapírja. Ennek fényében különösen izgalmasak lesznek idén a beérkező pályázatok” - emelte ki Kádár Balázs, az MPRSZ elnökségi tagja, az Employer Branding Award alapítója.

Tavaly óta már az állami intézmények, így többek között a minisztériumok, hatóságok, kormányzati háttérintézmények, állami feladatokat ellátó szervek is pályázhatnak a díjra, hiszen több mint 800 ezer fő dolgozik a közigazgatásban, így ezt a szektort is nagyban érintő kérdés a munkáltatói márkaépítés. Elsőként a Pécsi Tudományegyetem nyert el tavaly állami intézményi különdíjat.

A 14 tagú független szakmai zsűri, tíz meghatározott bírálati szempont alapján, külön-külön pontozza a beérkező pályázati anyagokat, kategóriánként pedig arany, ezüst és bronz minősítést oszthatnak ki. Így kapják meg a nyertes pályázók a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Gyakorlat Díjat. Az Employer Branding Award már harmadik éve szerepel a Kreatív által jegyzett PR Toplistában, így a díjazott vállalatok együttműködő partnerei (ügynökségei) utólagos pontjóváírásra számíthatnak.

A jelentkezések és pályázatok beadási ideje: 2021. május 10.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!