
A hétfői találkozón nyolc közép-kelet-európai ország 13 digitális marketing ügynöksége vett részt. Az eseményen jelent volt Paul Sharkey a Google cseh, szlovák és magyar piacokért felelős értékesítési vezetője és Boros Botond, a Google Magyarország marketing igazgatója. A rendezvényen aktív tapasztalat- és tudáscsere folyt. Emellett meghatározták a szervezet 2018. évi munkatervét és öt fős vezetőséget választottak, melybe a magyar Growww Digital delegálhat tagot.
![]() |
A BlueAlliance budapesti ülésének résztvevői (középen: Dunder Krisztián a Growww Digital ügyvezetője, a BlueAlliance vezetőségének a tagja) |
A szakmai szervezetet 2017 őszén, a lengyelországi Lodzban alapította nyolc közép- és kelet-európai digtális marketing ügynökség. A BlueAlliance célja a nemzetközi tudásmegosztás és a piacok hatékonyabb lefedése. Magyarországról a Growww Digital Kft. és az Intren Kft. kapott meghívást a szervezetbe
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!