
Március 23-án kihirdették a 2023-as EMEA SABRE Díjakat. A Tools and Tactics kategóriában az AI/Virtual, Reality/Augmented Reality/Immersive Technology alkategória nyertese magyar lett. A Telekom és az Uniomedia Communications közös, a Digitalizálja osztályát című kampánya vihette haza a díjat.
A Digitális óra koncepciójának lényege, hogy innovatív módszerekkel segítsék a tanárokat és diákokat is egyben. Az iskolákban sokszor kérdés, hogy milyen mértékben digitalizálják az órákat. A diákok számára élvezetesebbé lehet tenni a tanulást, egyes platformok bevonásával. A kampány központi eleme egy instagram filter volt, a történelmileg hű Petőfi Sándorról, amit a Kőbányai Szent László Gimnázium tanulói próbálhatták ki először.
SABRE: Superior Achivement in Branding, Reputation and Engagement rövidítése.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!