Magyar kampány nyerte az egyik IN2 SABRE díjat

Magyar kampány nyerte az egyik IN2 SABRE díjat
Négy magyar nevezés is shortlistre került. A Digitális Óra kampány a kategória legjobbja lett, az érte járó díjat pedig Frankfurtban vették át. A kampány három és fél millió embert ért el azóta.

Március 23-án kihirdették a 2023-as EMEA SABRE Díjakat. A Tools and Tactics kategóriában az AI/Virtual, Reality/Augmented Reality/Immersive Technology alkategória nyertese magyar lett. A Telekom és az Uniomedia Communications közös, a Digitalizálja osztályát című kampánya vihette haza a díjat.

A Digitális óra koncepciójának lényege, hogy innovatív módszerekkel segítsék a tanárokat és diákokat is egyben. Az iskolákban sokszor kérdés, hogy milyen mértékben digitalizálják az órákat. A diákok számára élvezetesebbé lehet tenni a tanulást, egyes platformok bevonásával. A kampány központi eleme egy instagram filter volt, a történelmileg hű Petőfi Sándorról, amit a Kőbányai Szent László Gimnázium tanulói próbálhatták ki először.

SABRE: Superior Achivement in Branding, Reputation and Engagement rövidítése.

 

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Dadányi Anna

A Metropolitan egyetem média és kommunikáció szakán tanulok. A médiaműhely tagjaként, és az egyetem gyakorlatiassága miatt, készítettem már több kisfilmet, podcast adást, interjút, és riportot is. A …