Letilthatja a hirdetéseket a Fecebook

Letilthatja a hirdetéseket a Fecebook
A Facebook újra elhatározta, hogy csak a legszuperebb és a felhasználód leginkább érdeklő tartalmakat engedi be a folyamba. Ez a hirdetésekre is vonatkozik.

A Facebooknak fontos, hogy a felhasználók a hírfolyamban olyan tartalmakkal találkozzanak, ami valóban érdekli őket, éppen ezért dolgoznak algoritmusok a háttérben, amik igyekeznek kitalálni, hogy mi az, amit érdemes számunkra megjeleníteni, és mi az amit nem - írja a marketingmorzsak.hu.

Mindez a hirdetésekre is vonatkozik, így a Facebook egyre szigorúbba azokkal a hirdetésekkel, amiket a rendszer rossz minőségűnek (avagy alacsonynak) ítél. A közösségi oldal épp a napokban jelentett be újabb változást ezen a téren, aminek a lényege, hogy a jövőben a “low quality” minősítést kapott hirdetések esetében a rendszer csökkentheti az elérést, vagy akár teljesen le is tilthatja a megjelenést. Több ilyen hirdetés esetén pedig akár a hirdetést feladó Facebook oldal, vagy a hirdetett weblap elérése is csökkenhet.

Jó hír, hogy a Hirdetéskezelő jelzi, ha rossz minőségűnek ítélik a hirdetésünket, és a közösségi oldalnál ismét megfogalmaztak olyan irányelveket, amiket követve elkerülhető az alacsony minősítés.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Facebook, Hirdetés