
A céges Facebook oldalak többsége ronda. Ezért persze senki sem használja ezeket, a vállalatok ezzel elveszítenek egy nagyon komoly, visszajelzésre nyitott csatornát. Nézzük mik is a legdurvább hibák.
1. Nem használjuk ki a hatalmas fejlécfotó lehetőségeit. A szemkamerás vizsgálatok és a közösségi média szakértők egybehangzó megállapítása, hogy látogatóink többsége a leginkább a "coverfoto"-val kezdi a Facebook oldalunk feltérképezését. Ha az csúnya továbblép.
2. Nem használsz elég vizuális elemet. Sok a szöveg, kevés a kép, az olvasó gyorsan tovább lép.
3. Az applikációid átláthatatlanok. A lejárt appok elveszik a helyet az aktuálisaktól. A kis ablakocskákban nem mindegy mit talál a felhasználó.
4. Képarchívumból szerezted a képeidet. Ettől nagyon valószínűtlen, természetellenes, túl steril lesz az oldalad.
5. Nem emeled ki a fontos posztjaidat. Ezek így elvesznek a mindennapos posztolgatásban. Az is baj, ha túl sokat posztolsz és ha túl keveset... a fontos posztok eltűnhetnek az oldalon.
6. Nem használod a rajongóid tartalmait. Ez azt mutatja nekik, hogy a céget nem érdekli a rajongói tartalom. Ez nagy hiba. A felhasználóid szépen el fognak pártolni.
Az aktív közösségépítők tudják, hogy ezeket a hibákat, ha elköveted nyugodtan elfelejtheted, hogy organikusan fejlődő Facebook rajongó táborod legyen.
Részletesebben a Marketo-n.
A cikk szerzője Helen Nesterenko egyébként egy érdekes oldal tulajdonosa. A Writtent.com-ról is szeretnénk néhány szót ejteni, mert meglehetősen érdekes szolgáltatása megoldhatja a bloggerek régi gondját és a cégek blogger-hiányát egyszerre.
![]() |
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!