Lehet-e józannak maradni a sebesség megszállottjai között? Podcastajánló

Lehet-e józannak maradni a sebesség megszállottjai között? Podcastajánló
Mostani beszélgetésünkre Juhász Dianát hívtam meg, akivel a slow marketing, ha szabad így mondanom, jelenségét próbáljuk meg kivesézni. Tudjuk-e a ″türelmetlen marketinget″ lassításra bírni és van-e ennek üzleti létjogosultsága?

Juhász Diána 20 éve aktívan dolgozik a hazai marketing szakmában. Volt a megrendelői oldalon, és a média oldalon is, jelenleg a Lounge Group vezető szakértőjeként a szolgáltatói oldalon tevékenykedik.

A beszélgetésben szó lesz arról, hogy:

  • Miért pont most érett meg a világ a slowmarketingre?
  • Megjelent a türelmetlen marketing alternatívája?
  • Tisztázzuk, hogy mit jelent az, hogy slowmarketing?
  • Milyen jogokat, felelősséget és persze lehetőséget ad ez az új irányzat a hirdetőknek és a marketing szakmának?
  • Lehet-e valós eredményeket elérni a marketing lassításával?
Témánkat kinyitjuk és arról is szót ejtünk, hogy egy lassuló fogyasztói társadalomban milyen új feladatai lehetnek a hagyományos értelemben vett marketingnek, amely mostanában inkább a gyorsaságról szól.

Egyre hangosabban kántáljuk hogy “ezt vedd meg”, mint hogy magát márkát, vagy akár a cég- vagy a termék reputációt növelnénk.
Lehet e például dolga az új, lassuló fogyasztói társadalomban egy márkának a tudatos vásárlásra ösztönzés?

Mai adásunknak éppen ezért azt a címet adtam:
Lehet-e józannak maradni a sebesség megszállottjai között?
Lehet-e valós eredményeket elérni a marketing lassításával?

Jó hallgatódzást kívánok!

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

Producer, konferenciaszervező, álmodozó.Életpálya évszámokban, utána meg a sztori1981–1996 Magyar Televízió (Külpolitikai Főszerkesztőség, TV2, Kisebbségi és Határontúli Szerkesztőség) 1990–1996 …