Mostani beszélgetésünkre Juhász Dianát hívtam meg, akivel a slow marketing, ha szabad így mondanom, jelenségét próbáljuk meg kivesézni. Tudjuk-e a ″türelmetlen marketinget″ lassításra bírni és van-e ennek üzleti létjogosultsága?
Juhász Diána 20 éve aktívan dolgozik a hazai marketing szakmában. Volt a megrendelői oldalon, és a média oldalon is, jelenleg a Lounge Group vezető szakértőjeként a szolgáltatói oldalon tevékenykedik.
A beszélgetésben szó lesz arról, hogy:
- Miért pont most érett meg a világ a slowmarketingre?
- Megjelent a türelmetlen marketing alternatívája?
- Tisztázzuk, hogy mit jelent az, hogy slowmarketing?
- Milyen jogokat, felelősséget és persze lehetőséget ad ez az új irányzat a hirdetőknek és a marketing szakmának?
- Lehet-e valós eredményeket elérni a marketing lassításával?
Egyre hangosabban kántáljuk hogy “ezt vedd meg”, mint hogy magát márkát, vagy akár a cég- vagy a termék reputációt növelnénk.
Lehet e például dolga az új, lassuló fogyasztói társadalomban egy márkának a tudatos vásárlásra ösztönzés?
Mai adásunknak éppen ezért azt a címet adtam:
Lehet-e józannak maradni a sebesség megszállottjai között?
Lehet-e valós eredményeket elérni a marketing lassításával?
Jó hallgatódzást kívánok!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!
Kapcsolódó előadók: Csermely Ákos, Juhász Diána
Marketing