Általános információk a kampányról:
Idén került a polcokra a nagy hagyományokra visszatekintő Medve legújabb terméke, a Sajti Pajtik Tekergő: természetes alapanyagokkal, játékos külsővel, elsősorban a gyermekek számára jelent egy egészséges snack alternatívát. A termékbevezetéshez szóló kampány alapja egy egyedi reklámfilm, melynek lenyűgöző vizuális világa nemcsak TV-ben, hanem számos egyéb felületen is megjelent.
Kampánycél:
Magyarország legismertebb sajtmárkája, a Medve a sajtpiac új szegmensébe lépett, kampányunkkal pedig szeretnénk minél szélesebb körben megismertetni újdonságunkat. A reklámfilm egyszerre szól a gyerekeknek és a szülőknek, amiben a tekercsek játékossága mellett fontos szerepet kap a 100% természetes összetevők kommunikálása is. – emelte ki Mike Ágnes Brand Manager.
Kreatívkoncepció:
A kezdetektől fogva valami egyedit szerettünk volna alkotni: olyan reklámot, amely a terméket helyezi a középpontba, ugyanakkor átadja a lendületet és játékosságot, amit a Medve Sajti Pajtik a mindennapjainkba hoznak – fogalmazott Berek-Giczi Csenge, Senior Brand Manager.
A Spoti Studio csapatával közös, hosszú kreatív tervezés előzte meg a forgatást, míg kialakult a koncepció, középpontban a dinamikussággal és a lendülettel. A Sajti Pajtik egy napját követhetjük végig, ahol akciódús jelenetekben gurulnak, repülnek, ütköznek egymással és tárgyakkal.
A különböző helyszíneken történő akciók önmagukban is megállták a helyüket, így a 3 önálló 10 másodperces videó is készült a kampány részeként, melyek főleg digital és outdoor felületeken láthatók. A forgatás során elkészült key-visual nemcsak mozgó, hanem állóképként is megjelent citylightok, villamosdekorok, sőt még egyedi foglalkoztató füzet formájában is.
A kampány/reklám fő üzenete egy mondatban összefoglalva
100% természetesség, játékosság, lendület.
Érdekesség, behind the scenes
A teljes forgatás 4 napot vett igénybe, amely során a Spoti Studio teljesen kitolta a table-top műfaj határait. Az iskolai jelenethez a stúdióba került több valódi iskolapad, valamint teljesen egyedi SFX eszközök legyártására volt szükség a termékek reptetéséhez, gurításához.
Kampány időzítése
A reklámfilm 2022 augusztus 22-én került a TV csatornák reklámsávjaiba és egészen szeptember végéig láthatják a nézők. Ezzel párhuzamosan szeptember közepétől digitális kampányt is indít a márka, hogy minél többekkel megismertethesse új termékét.
Alkotók listája:
Megbízói oldal - Savencia Fromage & Dairy Hungary
• Mike Ágnes – Brand Manager
• Berek-Giczi Csenge – Senior Brand Manager
• Marton Andrea – Marketing Director
Ügynökség – Spoti Studio – The Visual Content Agency
• DOP – Pápai Dániel
• Motion Control – Nagy Ferencz
• SFX – Győri Ádám
• Világosítás – Lauter Attila
• Foodstylist – Korpádi Péter
• Berendezés, dekoráció – Fodor Mariann, Matók Zsuzsi
• Fotózás – Turjányi Tuzson
• Vágás, colorist – Matyovszky Benedek
• Werk – Szemler Geri
• Gyártásvezető – Látó Péter
• Account Manager – Mayer Bálint
• Key Account Manager – Ódor Soma
• Art Director – Gabó Ádám
• Strategic Director – Loschinger Tamás
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!