Különleges kisfilm született a Rainbow Six Siege játék népszerűsítésére

Különleges kisfilm született a Rainbow Six Siege játék népszerűsítésére
Az Universum 8 kreatív ügynökség az Ubisoft Kelet-európai régió marketing csapatával és Pamkutyáékkal együttműködve alkotott egy parádés kisfilmet a Rainbow Six Siege játék népszerűsítésére.

A cél az volt, hogy a klasszikus marketing eszközök helyett olyan alkotás szülessen, ami valóban a célcsoporthoz szól, autentikus és kreatív. Az igény adott volt – az ügynökség hozta a formát és a platformot.

“A nézőktől is azt a visszajelzést kaptuk, hogy úgy érezték, mintha egy mozifilmet néznének, aminél nagyobb dicséretet nem is tudnának írni. (…) Reméljük, hogy a jövőben még ennél is nagyobb szabású filmes projektekbe is belevághatunk."

A siker titka, hogy az U8 egy olyan csapatot talált Pamkutyáék személyében, akik rajonganak a gaming tartalmakért, nagy követőbázissal rendelkeznek, lelkesek az új kihívások iránt, és profi munkát adnak ki a kezükből. Már az első kick-off meetingen záporoztak az ötletek, és a megrendelő kérésére a játékból olyan elemeket és szereplőket is be tudtunk építeni a forgatókönyvbe, mint az operátorok, White Mask, drón használata és az ajtórobbantás. A kisfilm igazán ütős lett, ami az utómunkának és az igényesen kidolgozott párbeszédeknek is köszönhető.

Az együttműködés különlegessége, hogy Pamkutyáék már közel 5 éve nem készítettek új kisfilmet, így a célközönség ki volt éhezve a friss tartalomra. A videó már az első napon 150 ezres megtekintést hozott, a szám pedig egy héten belül elérte a közel 300 ezres nézettséget!

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!