Közös útra lépett a HOPPex és az Enbrite.ly

Közös útra lépett a HOPPex és az Enbrite.ly
A legnagyobb hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit értékesítő HOPPex programozott piactér együttműködésre lépett az Enbrite.ly online kampány- és forgalomanalitikai szolgáltatóval. Mint kiderült: nem volt kérdés az együttműködés, emellett 6-12 hónapos időtávon már komoly eredményre számítanak a szereplők.

A legnagyobb hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit értékesítő HOPPex programozott piactér együttműködésre lépett az Enbrite.ly online kampány- és forgalomanalitikai szolgáltatóval. A partnerek célja, hogy validálják a HOPPex piactér forgalmi minőségét a közönség összetétele, a hirdetések megjelenítése és a hirdetői márkabiztonság szempontjából.

Egy nagyobb az igény
Látjuk, láttuk, hogy egyre fontosabb igény a hirdetők részéről, hogy a kiadók kezdjenek valamit a jelenséggel. Mivel a programmatic egy különösen veszélyeztetett rész, ráadásul a HOPPex egy prémium piactér, ezért már csak az volt a kérdés, hogy hogyan - válaszolta Vándor Attila arra kérdésre, hogy mik voltak a legfőbb motivációk, s hogy miért volt szükség az együttműködésre. A HOPPex vezetője szerint nem volt kérdés az együttműködés, hiszen egy olyan hazai, de nemzetközi hírű partnerrel dolgozhatnak, amelyik profi abban, amit csinál. Ez egy nagyon ritka kombináció Magyarországon - tette hozzá Vándor Attila.

Vándor Attila

Fontos infók
Nemzetközi szinten elsőként a keresleti oldali szereplőkkel, médiaügynökségekkel, trading desk-ekkel kezdtünk el dolgozni - mondta a digigalhungary.hu-nak Szabó Ákos, az Enbrite.ly nemzetközi üzletfejlesztési vezetője. Ők részben a saját maguk, részben az ügyfeleik számára minőségbiztosítási megfontolásból veszik igénybe a szolgáltatásainkat főleg programmatic környezetben - hívta fel a figyelmet Szabó Ákos.

Szabó Ákos

Szavai szerint a gyakorlatban hamar világossá vált, hogy egyrészt az elemzéseik sok más izgalmas insight-ot is adnak a robotforgalmon és a hirdetési csalásokon kívül, másrészt ezek az információk a kínálati oldal számára legalább annyira lényegesek, mint a hirdetők és ügynökségeik számára. A magyar programmatic piacot inkább a kínálati oldal hajtja, így szinte természetes, hogy a legfontosabb szereplővel együtt dolgoznak Elviekben már egy éve felmerült az együttműködés, amit az elmúlt pár hónapban ültettek át a gyakorlatba.

Elvárások a jövőre nézve
Vándor Attila szerint folyamatosan érdemes lesz bemérni/auditálni a prémium portfóliójukat és javaslatot tenni a forgalom összetételére a kiadóknak annak érdekében, hogy a hirdetői piac igényeit megfelelően tudják kiszolgálni.Vagyis a HOPPex elvárt eredménye az, hogy megtartsák a portfólió prémium jellegét és kiszolgálják az ezzel kapcsolatos hirdetői igényeket.

A programozott hirdetésvásárlás sok szereplő számára tűnik ingoványos talajnak mind a médiatulajdonosi, mind a hirdetői oldalon. A bizalom növelése, illetve az edukáció érdekében nagyon fontosnak gondoljuk, hogy a kínálati oldal minél inkább tisztában legyen a portfóliójának rejtett sajátosságaival is, a keresleti oldal számára pedig biztosítani szeretnénk azt a transzparenciát, ami alapján sokkal magabiztosabban kezdik el használni a szereplők programmatic platformok nyújtotta lehetőségeket - avat be minket a várakozásokba Szabó Ákos.A terület gyors felfutása miatt gyakorlatilag azonnali haszon is jelentkezik, de 6-12 hónapos távlatban már egészen komoly eredményekre számítanak.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!