
Az Árukereső.hu hirdetések optimalizálása finoman szólva is gyerekcipőben jár. A top 50 e-kereskedő látogatottságának 18%-a származik az Árukeresőből, míg fizetett Google PPC-ből 11%. Ezzel szemben, amíg a fizetett Google hirdetések optimalizálására komplett iparág épült, scifibe illő automatizmusokkal, addig az Árukeresőn máig manuális a hirdetések kezelése. Elenyésző számú szereplőnél van meg képesség, hogy kihozzák a maximumot ebből a csatornából. Pedig megérné.
A csehországi Dataweps által fejlesztett Beed jelenleg az egyetlen hirdetés-automatizáló céleszköz az Árukereső.hu kiemelt ajánlatainak kezelésére. Használata gyorsabb beállításokat, adatalapú és automatizált döntéseket, hatékonyabb, magasabb megtérülésű hirdetéseket tesz lehetővé az e-kereskedők számára.
A Growww Digital elmúlt évben szerzett nemzetközi tapasztalatai alapján az árösszehasonlító-optimalizálással jelentős, 50-150%-os bevételnövekedés érhető el. A magyarországi tapasztalatok is kedvezők, a Kytary.hu online hangszerbolt Árukeresőből származó üzleti forgalma másfélszeresére nőtt a hirdetések optimalizálásának köszönhetően. Most, amikor a koronavírus-járvány miatt még jobban felértékelődik a hatékonyság szerepe, ez egy stratégiai lehetőség – mondta Szabó László.
A Beed naponta akár 12 alkalommal képes frissíteni a hirdetési pozíciókat, gyorsan reagál a versenytársak lépéseire. Több mint 500 szűrőből és szabályból állítható össze a megfelelő az ajánlattételi stratégia. Bár a szoftver a feladatok nagy részét képes elvégezni, a legjobb eredmények a szoftver és a PPC szakember kollaborációjából születnek.
A Beed négy ország öt árösszehasonlító oldalán (Heureka.cz, Zboží.cz, Heureka.sk, Arukereso.hu, Ceneo.pl) érhető el.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!