
2014. március 25. 09:00Marketing
Japánban érdekes akcióval csábítja a kávékedvelőket a sikeres kávézó hálózat. Az üres bögrékből sosem fogy ki a Latte Machiato vagy az Americano.
Egy japán design cég (Nendo) egy nagyon ötletes meglepetéssel rukkolt elő a nemzetközi kávézóhálózat legújabb kampányában megalakotta a kifogyhatatlan Starbucks bögréket.
Ez azt jelenti, hogy ha fejjel lefelé fordítunk egy ilyen bögrét akkor is úgy fog kinézni, mintha tele lenne caramell machiato-val, latte-val vagy Americano-val. A bögrék már megtalálhatók a japán Starbucksokban, de sajnos sehol máshol nem lehet hozzájutni. Rossz hír a gyűjtőknek, hogy nem tudjuk, hogy máshol is terveznének ilyen bögréket.
A Starbucks amúgy is híres a bögréiről, sokan gyüjtik a különleges porcelánokat. Az eddigieken általában az oldalukon helyezték el a mintákat, a különleges új darabok most az aljukra kaptak mintát.
A cég egészen elképesztő mennyiségű bögre designt készített eddig. Az egyik gyüjtő oldalán rengeteg várost ábrázoló Starbucks bögrét találhatunk. Az új kampány kifejezetten jól sikerült, a kávézó hálózat ötletét mind a bloggerek, mind a hagyományos média értékelte.
![]() |
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!
Marketing