Két ügynökséggel is szerződést kötött a Generali

Két ügynökséggel is szerződést kötött a Generali
A Generali Biztosító az UP Advertisinggel és a Cluso-val is hosszútávú szerződést kötött.

Az UP Advertisinggel és a Cluso-val is hosszútávú szerződést kötött a cég. A két ügynökség a jövőben megosztva dolgozik a biztosító marketing-kommunikációs kampányain, főbb feladataik közé a prevenciós-, image- és termék kampányok kreatív kidolgozása, megvalósítása tartozik - írja a kreatív.hu. Árr Mariann, a Generali Biztosító marketing és customer experience vezetője hisz abban, hogy a jövőben a két ügynökség egymást kiegészítő szakmai kompetenciái inspirálják egymást.

A Cluso már korábban is segítette a pénzintézet marketing-kommunikációját: ők jegyzik a Generali Előrelátó kármegelőzési VR kampányt, valamint a jelenleg is futó cyberbiztonsági kampányt.

Az újonnan kiválasztott ügynökség, az UP Advertising a hagyományos ügynökségi sémákat felszámolva újragondolta működését, és az idei évtől úgynevezett hub-struktúrában folytatja.

Az új felállásban mindig az aktuális feladathoz és az ügyféligényekhez igazodva hoznak létre kreatívcsapatokat.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!