Két díjat nyert az Uniomedia Csoport az European Excellence Awardon

Két díjat nyert az Uniomedia Csoport az European Excellence Awardon
Az European Excellence Awardon hat shortlistes nevezés közül kettővel érdemelték ki a díjat. A Mastercard megbízásából készült Készpénzmentes Zóna kampány zsebelte be az elismeréseket: mind B2B kommunikáció, mind pedig régiós (Magyarország, Csehország, Szlóvákia, Szlovénia) kategóriákban győztesként került ki a kampány.

Az eredményeket itt lehet elérni: https://www.excellence-awards.com/best-of-2022/

A kampányról:

Megbízó: Mastercard

Kampány: Készpénzmentes Zóna

Kategóriákban győztes: B2B Communications; és a Regional: Hungary, Czech Republic, Slovakia, Slovenia

A Mastercard Készpénzmentes Zóna kampányát valódi szakmai innovációként élték meg: a digitális fizetés biztosítása, ezen belül is a kártyaelfogadás növelése volt a cél egy speciális vállalkozói körben, mint a szépségipar, a vendéglátás, a személyi edzők vagy épp a kutyakozmetikusok. A kampány és az edukáció arra a felismerésre épült, hogy mindegyik szegmensnek más-más kételyeire kell választ adni annak érdekében, hogy kártyaelfogadókká váljanak, ugyanakkor tartalomfogyasztási szokásaik érdemben nem térnek el egy átlagemberétől. A Készpénzmentes Zóna tartalmai is hozzájárultak ahhoz, hogy 2021-ben a terminálok száma 115.000-el növekedett Magyarországon. A legfrissebb adatok szerint a teljes magyar piacon 2021-ben 115 000 új terminál került bevezetésre, ami a terminálok számát tekintve 180%-os növekedést jelent. Ez a szám a készpénzmentes zóna kampánynak, a Mastercard Doppio programjának, illetve a szabályozásnak az együttes eredménye.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!