Ismerje meg a Példakép díj MARKETING kategóriájának jelöltjeit!

Ismerje meg a Példakép díj MARKETING kategóriájának jelöltjeit!
Ön most a Digital Hungary Példakép díj MARKETING kategóriájának oldalán van. Itt megtalálja a jelöltek bemutatását, és útmutatót a szavazáshoz. Segítsen Ön is eldönteni, hogy ki kapja idén a Példakép díjat MARKETING kategóriában!

Hétfős szakmai jelölő testület választotta ki a jelölteket, most pedig a nagyközönségen a sor, hogy döntsön a végső győztesekről. Szavazni szeptember 30-án éjfélig lehet az alább megadott linken, a díjátadóra október 4-én, az Internet Hungary konferencián kerül sor Siófokon. szavazatok leadására ITT van lehetőség.

Ismerje meg a Példakép díj MARKETING kategóriájának jelöltjeit!

Juhász Péter Tibor Vodafone Magyarország, márka- és médiaigazgató

Juhász Péter Tibor érti a számok mögött az embert és a marketing összefüggéseket. Ugyanakkor tudja, hogy az emberek nem kíváncsiak a reklámokra, ezért alázattal és tisztelettel gyártja azokat úgy, hogy tolakodás nélkül lépjen be a közvéleménnyé, illetve márkareputációvá összeforró társadalmi tudatba. De ezt nem egyedül éri el: olyan alkotó atmoszférát teremt az őt körülvevő ügynökségi szakemberek számára, amelyben – üljön bármekkora büdzsén is – az ügyfél dominanciája nem érződik, sőt, féltőn vigyáz arra, hogy az ügynökségi kollegák a sikerhez csatlakozva és ne kötelességből cselekedjenek.

szavazatok leadására ITT van lehetőség.

Mérő Ádám Coca-Cola Company, Consumer & Shopper Connection Director

Mérő Ádám munkabírása elképesztő. A titka a leegyszerűsítésben és szervezőkészségben rejlik, amire médiaügynökségi múltjából is kialakult marketing-tudását építette és üzemelteti. Ügyfél-ügynökség együttműködési szabálykönyvet dolgozott ki a szakma reputációjának emelése, illetve fenntarthatóságának biztosítása érdekében a Magyar Marketing Szövetséggel (MMSZ) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségével (MAKSZ) aktív együttműködésben. Mérő Ádám – a szakmai szövetségben betöltött tisztsége okán is – sokat tesz azért, hogy az ügynökségi oldal által megfogalmazott gondolatok nyitott fülekre találjanak a megrendelői oldalon is (és viszont), hogy a két fél ne szükséges rosszat, hanem valóban partneri kapcsolat lásson egymásban, hogy a kölcsönös tisztelet és megbecsülés érzése ne szenvedjen csorbát.

szavazatok leadására ITT van lehetőség.

Szabó Béla Magyar Telekom, márka és kommunikációs igazgató

Szabó Béla mindig a magyar marketing szakma előtt jár egy-két lépéssel. Folyamatosan tanul, figyeli a marketingvilág folyamatait, új trendjeit, majd tovább gondolja őket, szintetizálja, beépíti a kampányaiba, működésébe, LinkedIn posztjaiba vagy éppen az Internet- és Média Hungary előadásaiba. Igazi gondolkodó, aki szakmai hálóját kihívások megfogalmazására, az állóvíz megmozgatására használja. Több évtizede jelen van a szakmában és több pozícióban és cégnél is maradandót alkotott, ezzel is megerősítve a marketing és ebben az iparágban dolgozók fontosságát, a terület jelentőségét.

A szavazatok leadására ITT van lehetőség.

Mindenki csak egy alkalommal szavazhat, 2022. szeptember 30-án, éjfélig. A szavazófelületen csupán két teendő van: megjelölni azt a személyt, aki szerintünk leginkább megérdemli a Példakép díjat, illetve megadni e-mailcímünket – erre csak azért van szükség, hogy a rendszer ellenőrizni tudja, valóban mindenki csak egyszer szavaz. Az e-mailcímeket nem őrizzük meg és nem használjuk más célra.

Köszönjük, hogy részt vesz a szavazásban!

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!