Hétfős szakmai jelölő testület választotta ki a jelölteket, most pedig a nagyközönségen a sor, hogy döntsön a végső győztesekről. Szavazni szeptember 30-án éjfélig lehet az alább megadott linken, a díjátadóra október 4-én, az Internet Hungary konferencián kerül sor Siófokon. A szavazatok leadására ITT van lehetőség.
Ismerje meg a Példakép díj MARKETING kategóriájának jelöltjeit!
Juhász Péter Tibor Vodafone Magyarország, márka- és médiaigazgató
Juhász Péter Tibor érti a számok mögött az embert és a marketing összefüggéseket. Ugyanakkor tudja, hogy az emberek nem kíváncsiak a reklámokra, ezért alázattal és tisztelettel gyártja azokat úgy, hogy tolakodás nélkül lépjen be a közvéleménnyé, illetve márkareputációvá összeforró társadalmi tudatba. De ezt nem egyedül éri el: olyan alkotó atmoszférát teremt az őt körülvevő ügynökségi szakemberek számára, amelyben – üljön bármekkora büdzsén is – az ügyfél dominanciája nem érződik, sőt, féltőn vigyáz arra, hogy az ügynökségi kollegák a sikerhez csatlakozva és ne kötelességből cselekedjenek.
A szavazatok leadására ITT van lehetőség.
Mérő Ádám Coca-Cola Company, Consumer & Shopper Connection Director
Mérő Ádám munkabírása elképesztő. A titka a leegyszerűsítésben és szervezőkészségben rejlik, amire médiaügynökségi múltjából is kialakult marketing-tudását építette és üzemelteti. Ügyfél-ügynökség együttműködési szabálykönyvet dolgozott ki a szakma reputációjának emelése, illetve fenntarthatóságának biztosítása érdekében a Magyar Marketing Szövetséggel (MMSZ) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségével (MAKSZ) aktív együttműködésben. Mérő Ádám – a szakmai szövetségben betöltött tisztsége okán is – sokat tesz azért, hogy az ügynökségi oldal által megfogalmazott gondolatok nyitott fülekre találjanak a megrendelői oldalon is (és viszont), hogy a két fél ne szükséges rosszat, hanem valóban partneri kapcsolat lásson egymásban, hogy a kölcsönös tisztelet és megbecsülés érzése ne szenvedjen csorbát.
A szavazatok leadására ITT van lehetőség.
Szabó Béla Magyar Telekom, márka és kommunikációs igazgató
Szabó Béla mindig a magyar marketing szakma előtt jár egy-két lépéssel. Folyamatosan tanul, figyeli a marketingvilág folyamatait, új trendjeit, majd tovább gondolja őket, szintetizálja, beépíti a kampányaiba, működésébe, LinkedIn posztjaiba vagy éppen az Internet- és Média Hungary előadásaiba. Igazi gondolkodó, aki szakmai hálóját kihívások megfogalmazására, az állóvíz megmozgatására használja. Több évtizede jelen van a szakmában és több pozícióban és cégnél is maradandót alkotott, ezzel is megerősítve a marketing és ebben az iparágban dolgozók fontosságát, a terület jelentőségét.
A szavazatok leadására ITT van lehetőség.
Mindenki csak egy alkalommal szavazhat, 2022. szeptember 30-án, éjfélig. A szavazófelületen csupán két teendő van: megjelölni azt a személyt, aki szerintünk leginkább megérdemli a Példakép díjat, illetve megadni e-mailcímünket – erre csak azért van szükség, hogy a rendszer ellenőrizni tudja, valóban mindenki csak egyszer szavaz. Az e-mailcímeket nem őrizzük meg és nem használjuk más célra.
Köszönjük, hogy részt vesz a szavazásban!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!