Persze nem a majonéz lett intelligensebb, hanem a gyártói találtak ki egy nagyszerű megoldást, amellyel elég rendesen meg is bolygatták a megcélzott piacot. Az ismert terméket gyártó cég Sao Paolóban egy hipermarketben futtatta le azt az egy hónapos tesztet, amelyben arra voltak kíváncsiak, hogy a vásárlók mennyire reagálnak egy egészen trükkösen kitalált digitális reklámra.
Bevásárló kocsikra szerelt tabletekkel kísérleteztek, s a vásárló, ha Hellman majonézt tett a kocsijába, azonnal kapott egy receptet az okos eszköztől, amelyben tippet adtak neki, hogy milyen további összetevőket lenne érdemes megvásárolnia a vacsorához.
A rendszert még tovább bonyolították azzal, hogy a projekt lokáció alapú azonosítássa el is vezette a vásárlót a megfelelő sorokhoz. A braziloknak nagyon bejött az okos megoldás és egy hónap alatt 45 000 fős kutatási mintát sikerült összeszedni a cégnek.
A kísérlet hatására a cég 68 százalékkal javította értékesítési eredményeit az országban. A vásárlók elégedettségét az okozta, hogy nem kellett azon kűzdeniük, hogy mit is főzzenek aznap, mivel a tablet végiggondolta helyettük a vásárlást és receptet is kínált azonnal a bevásárlás pillanatában.
A felhasználók nem csak egy átlagos receptet kaptak, hanem egy nagyon vonzó kis interaktív "reklámot", amelyet akár ismerőseikkel is megoszthattak.
Az érintőképernyős készülékek kiválóan beváltak a termék jobb megismertetése és a brand ismertség marketing eszköztárában.
forrás: Omaginarium.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!