Inspiráló történetek a kreatív látásmód fejlesztéséhez

Inspiráló történetek a kreatív látásmód fejlesztéséhez
Újabb kötettel jelentkezett Kovács Levente (White Rabbit) és Berta László (Firehouse) online szakmai fóruma, a Reklámtörténet. Ez alkalommal a brit reklámszakember, Dave Trott legutolsó sikerkönyvét – Creative Blindness and How to Cure It – fordították magyarra.

Dave Trott kreatívigazgató, szövegíró és író, a Campaign magazin állandó szerzője a 60-as évek végén diplomázott a New York-i Pratt Intézet reklámszakán és a Madison Avenue-n sajátította el a reklámcsinálás alapjait. 1971-ben hazatért a ködös Albionba, és a Boase Massimi Pollitt (BMP) ügynökségen John Webster mellett pallérozta szövegírói képességeit. A 80-as évektől megkezdte önálló pályafutását: alapítója volt a Gold Greenlees Trott, a Bainsfair Sharkey Trott és a Walsh Trott Chick Smith reklámügynökségeknek. 2004-ben a D&AD – a világ kreatíviparának egyik legnagyobb presztízsű szervezete – életműdíjjal méltányolta több mint 40 éven át ívelő reklámszakmai teljesítményét.

„A Kreatív vakság tanulságait felhasználhatjuk a reklámkészítésben, az üzleti életben, mi több, a hétköznapokban is. Ha megtanuljuk másképp látni a dolgokat, megváltozhat a gondolkodásunk. És képesek vagyunk a körülményeinket és a környezetünket is megváltoztatni. Dave Trott megmutatja, hogyan lássuk más szemmel a világot", írja az ismertető.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Kreatív, Reklám