
Dave Trott kreatívigazgató, szövegíró és író, a Campaign magazin állandó szerzője a 60-as évek végén diplomázott a New York-i Pratt Intézet reklámszakán és a Madison Avenue-n sajátította el a reklámcsinálás alapjait. 1971-ben hazatért a ködös Albionba, és a Boase Massimi Pollitt (BMP) ügynökségen John Webster mellett pallérozta szövegírói képességeit. A 80-as évektől megkezdte önálló pályafutását: alapítója volt a Gold Greenlees Trott, a Bainsfair Sharkey Trott és a Walsh Trott Chick Smith reklámügynökségeknek. 2004-ben a D&AD – a világ kreatíviparának egyik legnagyobb presztízsű szervezete – életműdíjjal méltányolta több mint 40 éven át ívelő reklámszakmai teljesítményét.
„A Kreatív vakság tanulságait felhasználhatjuk a reklámkészítésben, az üzleti életben, mi több, a hétköznapokban is. Ha megtanuljuk másképp látni a dolgokat, megváltozhat a gondolkodásunk. És képesek vagyunk a körülményeinket és a környezetünket is megváltoztatni. Dave Trott megmutatja, hogyan lássuk más szemmel a világot", írja az ismertető.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!