
Neil oldalát gyakran szemlézzük, hiszen a Quicksprout már többször okozott meglepetést, a nagyszerűen felépített tartelmei mellett. A kiváló growth hacker most érdekes játékot ajánl látogatóinak azzal, hogy az odalátogatók egy ingyenes SEO teszt alá vethetik saját oldalukat.
A gyors vizsgálat eredménye egy nagyon jól összegzett analízis, amely sokat segíthet weboldalunk sikeresebbé tételében. Úgy látszik Neil nem hisz a SEO halálában, amelyet már rengeteg szakember megjövendölt, hiszen ez a kis tool most bárkit ráébreszthet, hogy mennyi mindent lehet elrontani a weboldunkon.
A SEO vizsgálatot kiegészít egy social media elemzés is, amely a legnagyobb közösségi oldalakon való jelenlétet kutatja. Jól áttekinthetővé teszi, hogy mely oldalakon terjed az oldalunkon megjelenő tartalom.
A kihívást növeli, hogy a versenytársainkat is lekutathatjuk, összehasonlítva saját tartalmunkkal, oldalunkkal, így a konkurrencia elemzésből is számos hasznos következtetésre juthatunk.
Neil persze ezt nem csak úgy adja ajándékba, fizetős tartalmainak reklámozása a cél az oldalon. Megjegyzem, hogy aki, 60 nap alatt 30 százalékkal növelte TechCrunch forgalmát, annak szívesen elfogadom a tanácsait.
![]() |
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!