Az Influencer kisokos áprilisban indult útnak, miután a Star Network elkészített az influencerek számára egy javaslati csomagot, hogy segíthessen a megfelelő kommunikációban a koronavírus-járvány ideje alatt. A legfontosabb cél az, hogy ez a blog általánosan segítséget nyújtson mindazoknak, akik az influencer marketinggel kapcsolatban vannak.
Az eddigi feldolgozott témák között szerepelnek jó és rossz influencer viselkedések, kampányok a koronavírus-járvány alatt. Ez bemutatja, mennyire érzékenyen kell kommunikálni ebben az időszakban. Emellett pedig olyan tartalmak is meg fognak jelenni az oldalon, hogy hogyan mérhető egy Influencer kampány és milyen aktuális trenddel lehet találkozni a közösségi oldalakon.
„Szeretnénk egy olyan szakmai blogot megvalósítani, amely a hazai piac fontos hírei mellett figyelmet fordít a nemzetközi kutatásokra, trendekre is egyaránt. Elsődleges célunk az edukáció, hogy az influencer marketing egy olyan marketing eszközzé válhasson hazánkban, amely hosszú évekig hatékonyan segíthesse a marketing kommunikációját a cégeknek.” Farkas Dani, Szakmai vezető – Star Network.
A Star Network 5 éve kezdett el foglalkozni influencer kampányokkal, számos konferencián vett részt, előadást tartott és sokmillió követőhöz juttatta el a márkák, influencerek üzeneteit. Egyik legfontosabb álláspontjuk, hogy a szakmai tudás átadása a fejlődés egyik alappillére. Az Influencer kisokos épp ezt a célt szolgálja.
Az Influencer kisokos ezen az oldalon érhető el: https://influencerkisokos.starnetwork.hu/
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!