A "Nincs tragédia, megoldjuk!" szlogennel futó kampány keretében idén nyáron egyedi strandpapucsot, hűtőtáskát, törölközőt, úszógumit és bevásárlótáskát kínál a Rossmann a vásárlóinak, a meghosszabbított határidővel immár egészen szeptember 30-ig. A termékek ára a vásárlás összegétől függ: 15.000 Ft-os költésnél "Szuper ár", 30.000 Ft-nál "Bomba ár", 40.000 Ft felett pedig "Legjobb ár" érvényes.
Ahogy a vásárlások összértéke növekszik, úgy csökkennek a Rossmann Summer Beach kollekció termékeinek árai is.
Varga Anita Ágnes, a Rossmann marketingvezetője elmondta: „Idei nyári kampányunkkal nem csak a vásárlóink hűségét szeretnénk meghálálni, de praktikus és stílusos kiegészítőket is kínálunk a nyári kikapcsolódáshoz. A meghosszabbítással szeretnénk segíteni, hogy még könnyebben elérhetők legyenek a legkedvezőbb ársávok, nem mellesleg pedig a későn nyaralóknak és a már a következő szezonra készülőknek is tudunk kedvezni ezzel.
A kampány reklámfilmjében ismét Sápi Vivi influenszer szerepel, aki a „Summer in the city” koncepció jegyében mutatja be a nyári kellékeket. A promóció eredeti szeptember 6-i zárását szeptember 30-ra módosította a drogérialánc, a pontgyűjtés és a beváltás is eddig lehetséges. A vásárlók a summertime.rossmann.hu oldalon követhetik nyomon pontegyenlegüket.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!