A feladatok kiszervezése, az ügynökség kiválasztása, majd a jó együttműködés fenntartása sok vállalkozásnak feladja a leckét. Egymás fejlődése érdekében fontos, hogy azok, akik már dolgoztak digitális ügynökséggel, és azok is, akik még csak barátkoznak a gondolattal, eszmét cseréljenek. Az egyre növekvő keresletre válaszoló egyre bővebb kínálatot fogja össze a DIMSZ, amely folyamatos iniciatívákkal segíti a hazai digitális piacot.
A szövetség nemrég indult Keresőmarketing tagozata a piac felmérésére, valamint későbbi edukációja és ezen törekvések pontosítására kutatást hozott létre, amely a megbízói oldal digitális ügynökségekkel való közös munkájára, az elvárásokra és tapasztalatokra helyezi a hangsúlyt.
A rövid, egyszerűen kitölthető kérdőív eredményeiből a szövetség arra szeretne választ adni a hazai cégvezetőknek és döntéshozóknak, hogyan válasszanak jól keresőmarketing ügynökséget. A kutatás olyan kérdéseket ölel fel, amelyek értékes információkat szolgáltathatnak a szakma jövőbeli fejlődéséhez. Mely szempontokat vesz figyelembe egy hazai cég, amikor keresőmarketing ügynökséget választ? Milyen marketingtevékenységben várnak segítséget az ügynökségektől? Melyek azok a szolgáltatások, amelyekről azt gondolják, hogy „még benne vannak az árban”? Ilyen és ezekhez hasonló kérdésekkel formálódik ki az, mennyire tudatosak a hazai cégek, ha ügynökségválasztásról van szó. Arra is keressük a választ, minek van nagyobb súlya: az ajánlásnak vagy a folyamatos szakmai jelenlétnek, úgy, mint konferenciák, előadások, blogolás és képzések?
Ossza meg velünk Ön is, hogyan választ ügynökséget és formálja velünk a szakma jövőjét!
A kérdőívet itt lehet kitölteni: https://survey.researchcenter.hu/index.php/621366?lang=hu
A kutatás eredményét az október 1-2-án megrendezésre kerülő Internet Hungary mutatjuk be.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!