Hogyan kommunikálj most, hogy beindul az élet? - vendégszerzőnk írása

Hogyan kommunikálj most, hogy beindul az élet? - vendégszerzőnk írása
Hurrá, újjáéled a gazdaság! Sok szektorban költekezési lázra lehet számítani. Milyen üzleti kommunikáció passzol ehhez a Langmár Kommunikáció szerint?

Lám, lassacskán kiderül, hogy az emberiség nem fog a koronavírustól kihalni. Újjáéled a gazdaság, és a vásárlókedv is növekszik. Sok szektorban egyenesen költekezési lázra, vásárlási hullámra lehet számítani. Milyen üzleti kommunikáció passzol ehhez, hogy kihasználd az emberek költekező kedvét?

 

Fókuszban az élmények és az élvezetek

A karantén alatt agyondicsérték az online-t, ami nélkül tényleg (még jobban) összeomlott volna a világunk. De most itt az ideje, hogy arról beszélj a célközönségednek, amit az interneten keresztül nem lehet pótolni.

A sivár, négy fal közötti tengődés után most az érzékeké lehet a főszerep. Terméked, szolgáltatásod látható-tapintható, színes-szagos részleteire kell felhívnod a figyelmet.

Mivel az emberek már alig várják, hogy kiruccanjanak, pozicionáld a boltod, illetve a céged felkeresését élményként, kellemes programpontként, amely szintén megtöri a bezártság unalmát.

 

Előnyben minden, ami közösséget teremt

Hangsúlyozd lelkesen a portékádnak azokat a tulajdonságait, amelyek a közös használatot lehetővé teszik, vagy egyenesen közösségteremtőek. Ha olyan szolgáltatásod van, ami baráti társaságoknak, családoknak, pároknak való, együtt élvezhető, akkor ebből a szempontból Te máris előnyben vagy.

Mutasd meg, hogyan sokszorozza meg a felhasználó örömét az, hogy most végre másokkal együtt élhet a lehetőséggel.

 

De mi van akkor, ha nemszeretem (de fontos) szolgáltatást nyújtasz?

A bezártság egyetlen szempontból lehetett hasznos: kapóra jött kifogásként azok számára, akik szívesen halogatnak egyes teendőket.

Például ha fogorvosi rendelőd van, és idáig üresen kongott, akkor most itt az ideje, hogy kommunikáld a célközönségednek: ideje, hogy eljöjjenek Hozzád, mielőtt még belecsúsznánk a sokadik hullámba, és egy nap arra ébrednének, hogy hirtelen borzasztóan fájni kezd a foguk…

Egyszóval: mindig arról beszélj, ami aktuális, és igényként már nyomasztóan felgyűlt az emberekben. Akár azért, mert szükséges és hasznos, akár amiatt, mert végre egy kis megérdemelt kikapcsolódást, élvezetet nyújt a kényszerű bezártság korszaka után.

Sok sikert kíván az újranyitáshoz a Langmár Kommunikáció csapata.

 

 

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!